Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Animación en contornas dixitais e multimedia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aplicar os métodos de creación de imaxe animada nas súas facetas técnica e expresiva B5
B6
C3
D1
D2
D6
D7
D8
Identificar os recursos, elementos, métodos e procedementos usados na construción de obras de animación B5
B6
C8
D1
D2
D6
D7
D8
Utilizar as técnicas e procesos específicos da animación nas diversas fases de construción de obras de animación multimedia C3
Aplicar técnicas e procesos de creación no campo do deseño gráfico e dos produtos multimedia e hipermedia nas súas diversas fases, desde unha perspectiva teórica e práctica B5
B6
C24
D1
D2
D6
D7
D8
Ordenar os materiais sonoros e visuais conforme a unha idea utilizando as técnicas narrativas e tecnolóxicas necesarias para a elaboración, composición, acabado e masterización dunha animación B5
B6
C28
D1
D2
D6
D7
D8
Organizar o ambiente sonoro dunha produción animada atendendo á intención do texto e da narración mediante a utilización de banda sonora, efectos sonoros e soundtrack B5
B6
C28
D1
D2
D6
D7
D8
Aplicar ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de creación de animacións multimedia, para que os alumnos exprésense coa calidade técnica imprescindible B5
B6
C9
D1
D2
D6
D7
D8
Definir proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento da linguaxe da animación ou a súa interpretación B5
B6
C31
D1
D2
D6
D7
Adaptarse aos cambios empresariais e ao traballo en equipo Prepararse para asumir riscos e tomar decisións Desenvolver unha conciencia crítica e solidaria D2
D7
D8
Describir e citar os autores, obras e escolas mais significativos da historia da animación C1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000