Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1- Situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais e multimedia, así como ao fomento da actividade emprendedora e do concepto de empresa como unidade básica de produción audiovisual C26
D1
D5
D6
2 - Analizar e desenvolver as estratexias de distribución e consumo de contidos sonoros e audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción C26
D1
3 - Expor de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de maneira oral ou por medios audiovisuais ou informáticos conforme aos canons das disciplinas da comunicación B4
C26
4 - Recoñecer os cambios tecnolóxicos, empresariais ou organigramas laborais D1
5 - Crear un ambiente de traballo en equipo onde as ideas individuais intégrense nun proxecto cun obxectivo común B5
D5
6 - Organizar a temporalización das tarefas realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual. C26
7 - Aplicar o aspecto solidario ás diferentes persoas e pobos do planeta, polos valores universais de educación, cultura, paz e xustiza, e polos dereitos humanos, a igualdade de oportunidades e a non discriminación de mulleres e persoas con discapacidade B5
D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000