Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Deseñar as técnicas e organizar os procesos de produción e difusión nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e orzamentarios nos seus diversos soportes ata a súa comercialización. C3
Describir as estruturas organizativas no campo da comunicación visual e sonora, así como a súa evolución e xestión ao longo do tempo, incluíndo a tributación audiovisual. Tamén comprende o desenvolvemento e a investigación da natureza e interrelaciones entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores C4
Situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais, así como ao fomento da actividade emprendedora e do concepto de empresa como unidade básica de produción audiovisual C13
Analizar e desenvolver as estratexias de distribución e consumo de contidos sonoros e audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción. C27
Percibir críticamente a nova paisaxe visual e auditivo que ofrece o universo comunicativo que nos rodea, considerando as mensaxes icónicos como froito dunha sociedade determinada, produto das condicións sociopolíticas e culturais dunha época histórica determinada C32
Comunicar de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de maneira oral ou por medios audiovisuais ou informáticos conforme aos canons das disciplinas da comunicación B5
Recoñecer os cambios tecnológicos, empresariais ou organigramas laborais. D1
Crear un ambiente de traballo en equipo onde as ideas individuais intégrense nun proxecto cun obxectivo común. D2
Asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. D3
Desenvolvemento do traballo en situacións de incerteza, asumindo responsabilidades. D4
Corrixir e axustar constantemente os erros cometidos nos procesos creativos ou organizativos D5
Organizar a temporalización das tarefas realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual D6
Aplicar o aspecto solidario ás diferentes persoas e pobos do planeta, polos valores universais de educación, cultura, paz e xustiza, e polos dereitos humanos, a igualdade de oportunidades e a non discriminación de mulleres e persoas con discapacidade D7
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000