Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Deseñar as técnicas e organizar os procesos de produción e difusión nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e orzamentarios nos seus diversos soportes ata a súa comercialización. |
|
|
C3
|
|
Describir as estruturas organizativas no campo da comunicación visual e sonora, así como a súa evolución e xestión ao longo do tempo, incluíndo a tributación audiovisual. Tamén comprende o desenvolvemento e a investigación da natureza e interrelaciones entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores |
|
|
C4
|
|
Situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais, así como ao fomento da actividade emprendedora e do concepto de empresa como unidade básica de produción audiovisual |
|
|
C13
|
|
Analizar e desenvolver as estratexias de distribución e consumo de contidos sonoros e audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción. |
|
|
C27
|
|
Percibir críticamente a nova paisaxe visual e auditivo que ofrece o universo comunicativo que nos rodea, considerando as mensaxes icónicos como froito dunha sociedade determinada, produto das condicións sociopolíticas e culturais dunha época histórica determinada |
|
|
C32
|
|
Comunicar de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de maneira oral ou por medios audiovisuais ou informáticos conforme aos canons das disciplinas da comunicación |
|
B5
|
|
|
Recoñecer os cambios tecnológicos, empresariais ou organigramas laborais. |
|
|
|
D1
|
Crear un ambiente de traballo en equipo onde as ideas individuais intégrense nun proxecto cun obxectivo común. |
|
|
|
D2
|
Asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. |
|
|
|
D3
|
Desenvolvemento do traballo en situacións de incerteza, asumindo responsabilidades. |
|
|
|
D4
|
Corrixir e axustar constantemente os erros cometidos nos procesos creativos ou organizativos |
|
|
|
D5
|
Organizar a temporalización das tarefas realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual |
|
|
|
D6
|
Aplicar o aspecto solidario ás diferentes persoas e pobos do planeta, polos valores universais de educación, cultura, paz e xustiza, e polos dereitos humanos, a igualdade de oportunidades e a non discriminación de mulleres e persoas con discapacidade |
|
|
|
D7
|