Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2015_16
Materia Empresa: Marketing de productos audiovisuales y multimedia Código P04G070V01401
Titulación
Grado en Comunicación Audiovisual
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 2 2c
Lingua de impartición
Castellano
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas y marketing
Coordinador/a
Dopico Parada, Ana Isabel
Correo-e adopico@uvigo.es
Profesorado
Dopico Parada, Ana Isabel
Web http://http://www.csc.uvigo.es/index.php/comunicacion-audiovisual/guias-docentes
Descrición xeral El objetivo es sentar las bases conceptuales del marketing necesarias para el análisis del mercado y la comercialización de productos audiovisuales y multimedia.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000