Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Dirección e xestión de empresas audiovisuais
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar e interpretar datos relevantes para poder opinar así como emitir xuízos de valor sobre temas relevanes de índole social, científica e ética A3
Ser Capaz de comprender la estructura de trabajo de equipo como parte fundamental de la dirección integrada de proyectos
Ser Capaz de comprender la estructura de trabajo de equipo como parte fundamental de la dirección integrada de proyectos
Comprender a realidade de política-social na era da comunicacion global. B2
Coñecer as políticas públicas de subvención da produción e distribución audiovisual nos ámbitos europeos, nacional e autonómico, así como as condicións legais e financeiras para a súa obtención, incluíndoos programas I+D+i e os beneficios da colaboración entre empresas de ámbito internacional. Tamén inclúe analizar as oportunidades, riscos e efectos das ditas políticas. B3
Coñecer e seleccionar as técnicas e procesos de produción na organización de eventos culturais máis adecuados en cada situación, mediante a planificación dos recursos humanos e técnicos implicados, axustándose a un orzamento previo. B4
Expor os resultados dos traballos académicos de maneira oral ou por medios audiovisuais ou informáticos de acordo aos canons das disciplinas da comunicación, escollendo en cada momento o medio máis adecuado B5
Definir proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuais ou á súa interpretación. B6
Preparar para adaptarse aos cambios tecnolóxicos, empresariais ou organigramas laborais. D1
Adaptarse para o traballo en equipo e de comunicación das propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio, así como para integrarse nun proxecto común destinado á obtención de resultados D2
Comprender en que consiste a asunción de riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos, e valorar en cada momento o risco que se debe asumir D3
Elixir de forma fundamentada en situacións de incerteza, asumindo de forma construtiva as consecuencias e resultados obtidos. D4
Realizar de forma sistemática autoevaluación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir e axustar constantemente os erros cometidos nos procesos creativos ou organizativos D5
Organizar e temporalizar as tarefas: realizalas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual D6
Aplicar os valores universais de educación, cultura, paz e xustiza, e polos dereitos humanos, a igualdade de oportunidades e a non discriminación de mulleres e persoas con discapacidade. D7
Identificar e aplicar os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas audiovisuais na súa estrutura industrial: análise de mercado, produción, distribución e exhibición, así como o fomento da actividade emprendedora e do concepto de empresa como unidade básica de produción audiovisual. C23
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000