Recoñecer as estructuras organizativas básicas previstas na lexislación para o sector da comunicación audiovisual así como a natureza e interrelacións dos suxeitos implicados no sector: autores, institucións, empresas, medios, soportes, receptores, etc.
|
A3
|
B3 B5
|
C4 C10
|
D2 D5 D6 D7 D8
|
Recordar os principios éticos e as normas deontolóxicas que rixen o sector audiovisual e da comunicación. Por exemplo: as normas relativas ao fomento da igualdade entre homes e mulleres ou as relativas ao respecto da igualdade e non discriminación das persoas discapacidades, etc. Deben demostrar tamén a súa sensibilidade e respecto pola conservación de calquera tipo de patrimonio cultural y audiovisual. |
A3
|
B3 B5
|
C4 C10
|
D2 D5 D6 D7 D8
|
Analizar de forma básica textos normativos ou xurídicos e manifestar que teñen habilidade para expoñer de forma axeitada (oral ou escrita) os resultados dos traballos académicos que fagan, así como de expresar as suas propias ideas. Asemade, deben demostrar que saben buscar e analizar información en fontes diversas; aglutinar datos dispersos e discernir a información relevante da irrelevante. |
A3
|
B3 B5
|
C4 C10
|
D2 D5 D6 D7 D8
|