Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Comunicación: Teorías da imaxe
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Citar, describir e diferenciar as principais teorías e escolas da imaxe A2
A5
B5
C1
C11
D1
Analizar as imaxes e as súas representacións icónicas no espazo A2
A5
B5
C1
C11
D1
Interpretar, diferenciar e explicar os compoñentes estético-narrativos (miméticos, simbólicos, arbitrarios)que configuran unha imaxe icónica/audiovisual A2
A5
C1
C11
D1
Analizar e valorar imaxes (fixa e/ou audiovisual) nos diferentes soportes e tecnoloxías audiovisuais A2
A5
C1
C11
D1
Construír, analizar e utilizar calquera imaxe suxeita a cambios tecnolóxicos (de pintura, cartel, fotografía, cómic, cinematografía, electrónica, sintética) A2
A5
B5
C1
C7
C11
D1
Apreciar e valorar o conxunto do patrimonio (audio)visual, a través da evolución histórica das diferentes culturas D8
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000