Guia docente 2019_20
Escola de Enxeñaría Forestal
Grao en Enxeñaría Forestal
 Materias
  Fundamentos de economía da empresa
   Contidos
Tema Subtema
1.- A EMPRESA COMO UN SISTEMA COMPLEXO 1.1. O sistema empresa: compoñentes.
1.2. Obxectivos e funcións de cada compoñente
2.- A CONTORNA DA EMPRESA. 2.1. A contorna xeral
2.2. A contorna específica
3.- DIAGNÓSTICO E ESTRATEXIA EMPRESARIAL. 3.1 A dirección de empresas
3.2. O diagnóstico da empresa: global, funcional e DAFO
3.3. O deseño de estratexias
4.- O FACTOR HUMANO NA EMPRESA. 4.1.- Cultura empresarial
4.2.- O liderado
4.3.- O poder nas organizacións
4.4.- Dirección e xestión de recursos humanos
5.- ESTRUTURA ORGANIZATIVA NA EMPRESA 5.1.- Concepto de estrutura organizativa
5.2.- Parámetros de deseño da estrutura
5.3.- A organigrama
5.4.- Tipoloxía de agrupacións estruturais
5.5.- Novas formas estruturais
6.- INTRODUCIÓN Á FUNCIÓN DE MERCADOTECNIA E COMERCIALIZACIÓN 6.1.- O sistema de mercadotecnia: conceptos básicos e decisións de mercadotecnia.
6.2.- Investigación de mercados
6.3.- Segmentación de mercados e posicionamento do produto.
6.4.- Decisións de mercadotecnia
7.- ASPECTOS ECONÓMICOS-FINANCEIROS DA EMPRESA 7.1.- O investimento conceptos e tipos
7.2.- O financiamento: conceptos e tipos
7.3.- O reflexo contable dos feitos económicos: o balance e a conta de perdas e ganancias
7.4.- Indicadores económico-financeiros: a árbore de rendibilidade e o punto morto
8.- INTRODUCIÓN Á FUNCIÓN DE PRODUCIÓN E LOXÍSTICA 8.1.- Conceptos básicos do sistema de produción e loxística.
8.2.- Obxectivos da función de produción
8.3.- Tipos de sistemas produtivos
8.4.- Planificación da produción
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000