Guia docente 2014_15
Escola de Enxeñaría Forestal
Grao en Enxeñaría Forestal
 Materias
  Física: Física I
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Nesta materia utilizaranse varias estratexias docentes baseadas nos principios metodolóxicos seguintes: A) o construtivismo, que rexerá o proceso ensino-aprendizaxe desenvolvido nas clases prácticas no laboratorio de física. O alumnado adopta un rol activo para construír o seu coñecemento; B) a autonomía, que rexerá o proceso ensino-aprendizaxe desenvolvido na aula e nos seminarios. Apréndeselle ao alumnado a aprender de forma autónoma a obter, seleccionar información e tomar decisións acorde co seu nivel; C) a individualización, onde se teñen en conta diferencias persoais que poden influir no seu rendemento académico, en particular, alumnos estranxeiros ou doutras comunidades con falta de competencia lingüística ou alumnos que compatibilizan os estudos con traballos profesionais. As titorías individuais serán a demanda do alumnado no horario establecido. Utilizaranse diversas ferramentas e técnicas de ensino para desenvolver as actividades propostas nesta materia que a continuación se describen: a) Grupo grande/medio • método expositivo mediante clase maxistral • método do caso mediante análisis de casos reais ou simulados b) Grupo reducido • aprendizaxe por problemas, baseado na resolución de problemas aplicados • aprendizaxe por proxectos, baseado na realización dun proxecto aplicando coñecementos e habilidades adquiridas no laboratorio c) Traballo individual • Autoaprendizaxe guiado • E-learning
Prácticas de laboratorio Nesta materia utilizaranse varias estratexias docentes baseadas nos principios metodolóxicos seguintes: A) o construtivismo, que rexerá o proceso ensino-aprendizaxe desenvolvido nas clases prácticas no laboratorio de física. O alumnado adopta un rol activo para construír o seu coñecemento; B) a autonomía, que rexerá o proceso ensino-aprendizaxe desenvolvido na aula e nos seminarios. Apréndeselle ao alumnado a aprender de forma autónoma a obter, seleccionar información e tomar decisións acorde co seu nivel; C) a individualización, onde se teñen en conta diferencias persoais que poden influir no seu rendemento académico, en particular, alumnos estranxeiros ou doutras comunidades con falta de competencia lingüística ou alumnos que compatibilizan os estudos con traballos profesionais. As titorías individuais serán a demanda do alumnado no horario establecido. Utilizaranse diversas ferramentas e técnicas de ensino para desenvolver as actividades propostas nesta materia que a continuación se describen: a) Grupo grande/medio • método expositivo mediante clase maxistral • método do caso mediante análisis de casos reais ou simulados b) Grupo reducido • aprendizaxe por problemas, baseado na resolución de problemas aplicados • aprendizaxe por proxectos, baseado na realización dun proxecto aplicando coñecementos e habilidades adquiridas no laboratorio c) Traballo individual • Autoaprendizaxe guiado • E-learning
Resolución de problemas e/ou exercicios Nesta materia utilizaranse varias estratexias docentes baseadas nos principios metodolóxicos seguintes: A) o construtivismo, que rexerá o proceso ensino-aprendizaxe desenvolvido nas clases prácticas no laboratorio de física. O alumnado adopta un rol activo para construír o seu coñecemento; B) a autonomía, que rexerá o proceso ensino-aprendizaxe desenvolvido na aula e nos seminarios. Apréndeselle ao alumnado a aprender de forma autónoma a obter, seleccionar información e tomar decisións acorde co seu nivel; C) a individualización, onde se teñen en conta diferencias persoais que poden influir no seu rendemento académico, en particular, alumnos estranxeiros ou doutras comunidades con falta de competencia lingüística ou alumnos que compatibilizan os estudos con traballos profesionais. As titorías individuais serán a demanda do alumnado no horario establecido. Utilizaranse diversas ferramentas e técnicas de ensino para desenvolver as actividades propostas nesta materia que a continuación se describen: a) Grupo grande/medio • método expositivo mediante clase maxistral • método do caso mediante análisis de casos reais ou simulados b) Grupo reducido • aprendizaxe por problemas, baseado na resolución de problemas aplicados • aprendizaxe por proxectos, baseado na realización dun proxecto aplicando coñecementos e habilidades adquiridas no laboratorio c) Traballo individual • Autoaprendizaxe guiado • E-learning
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000