Guia docente 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil y Primaria
 Asignaturas
  Expresión musical y nuevas tecnologías. Estrategias didácticas
   Evaluación
  Descripción Calificación Resultados de Formación y Aprendizaje
Talleres Modo formativo orientado á aplicación da aprendizaxe na que se poden combinar varias metodoloxías / probas (exposicións, simulacións, debates, resolución de problemas, prácticas guiadas, etc.) a través do cal os alumnos desenvolven tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico , co apoio e supervisión do profesorado. 40 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B4
C1
C3
C7
C9
C11
D1
D4
Prácticas en aulas de informática Metodoloxía que permite aos alumnos aprender de forma eficaz, a través de actividades prácticas (demostracións, simulacións, etc.) da teoría dun campo de coñecemento, a través do uso de tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canle para o tratamento da información e aplicación práctica do coñecemento, facilitando a aprendizaxe eo desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. 30 A2
B1
B3
B6
B8
C3
C7
C9
C11
C17
D3
D6
D10
Trabajo Elaboración dun traballo proposto polo profesor ou profesora e que versará sobre os contidos da materia. 30 A1
A3
A5
B1
B7
B8
C1
C3
C7
C9
C11
C17
D1
D2
D3
D6
D10
D11
D13
 
Otros comentarios sobre la Evaluación

El alumnado que no asista a las clases o que no consiga la asistencia mínima para ser evaluado como alumnado presencial, deberá ponerse en contacto con el profesorado de la materia, quien le indicará las tareas que debe realizar para superar la misma. Estas tareas consistirán fundamentalmente en entregar los trabajos y prácticas no realizadas además de otros que muestren la consecución de las competencias asociadas a los contenidos de la materia. 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000