Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Materias
  Deseño de proxectos interdisciplinares
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Entrega traballos coas características que se sinalan e que serán corrixidos de acordo coas rúbricas de avaliación 15 B1
B3
B8
D3
D4
D5
D6
D9
D10
D11
D12
D13
Presentación Presentación e exposición dos proxectos e traballos de investigación de acordo cos criterios marcados pola rúbrica 5 A1
A2
A4
B1
B3
C1
C3
C8
C9
D3
D4
D9
D10
D11
D12
D13
Traballo tutelado Entrega traballos elaborados en equipos cooperativos, ben separados ou nun redactado conxunto tipo diario de aula. 10 A1
A2
A4
B1
B3
C1
C2
C3
C8
C9
D3
D4
D5
D9
D10
D11
D12
D13
Debate Asistencia e participación activa 10 A4
B1
B3
C2
C8
D3
D4
D12
Seminario Asistencia para consulta e seguimento de traballos 5 A4
C1
C2
C3
C8
C9
D3
D4
D12
Lección maxistral Asistencia 20 A1
B1
B7
D3
D4
D5
D10
D11
D12
D13
Cartafol/dossier Entrega do cartafol de acordo coas características sinaladas e que será corrixido de acordo coas rúbricas de avaliación 20 A1
A2
A4
B1
B3
B7
B8
C1
C2
C3
C8
C9
D3
D5
D6
D9
D10
D11
D12
D13
Traballo Entrega do deseño dun proxecto en equipo cooperativo e que será corrixido de acordo coa rúbrica de avaliación. 15 A1
A2
A4
B1
B3
B7
B8
C1
C2
C3
C8
C9
D4
D5
D6
D9
D10
D11
D12
D13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Todo o alumnado, asista ou non á aula, ten dereito a ser avaliado (mediante un exame ou no modo que se estableza na guía docente).

a) Descrición da avaliación

O alumnado que asistiu a clase:

  • A avaliación será
    continua a través do seguimento do alumnado, dos seus traballos,
    proxectos e exposicións, así como da asistencia e participación na aula e
    nas titorías. Cada alumna e cada alumno confeccionará ademais un
    cartafol individual e subirao á sección particular específica da aula
    virtual da materia - curso en Moovi-, ademais elaborará un proxecto en equipo cooperativo que reflicta a súa aprendizaxe sobre proxectos interdisciplinares
  • Os documentos e
    arquivos dos traballos e tarefas do curso serán dispostos, en tempo e
    forma segundo os prazos programados, por cada alumna e cada alumno no
    seu espazo persoal respectivo na aula virtual do curso en Moovi, en
    formatos de código aberto ou de visores libres.
  • Para poder
    acollerse á avaliación continua a través de actividades na aula virtual é
    preciso asistir ás aulas nun 80% do tempo presencial cun aproveitamento
    axeitado.

     

    O alumnado que non asistiu a clase:
    • O
      alumnado que non asistíu a clase ou que non poida ser avaliado por
      avaliación continua por faltar máis dun 20% das clases da materia, para
      obter unha avaliación positiva, deberá realizar un exame (proba escrita presencial sobre o
      contido da materia).


    b) ‘De non ter superada a materia na primeira
    convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na
    convocatoria de xullo’.Avaliación da 2ª convocatoria:

    • Para obter unha avaliación positiva o alumnado que asistiu regularmente a clase, poderá optar por presentar as tarefas e traballos pendentes indicados para a 1ª convocatoria ou pola realización de exame (proba escrita presencial sobre o contido da materia)
    • O alumnado que non asistiu a clase, para obter unha avaliación positiva, deberá realizar un exame (proba escrita presencial sobre o contido da materia) 

    As datas oficiais dos exames pódense consultar
    na web da facultade na páxina http://dides.webs.uvigo.es.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000