Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Máster Universitario en Necesidades Específicas de Apoio Educativo
 Materias
  Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe
   Contidos
Tema Subtema
Desenvolvemento, avaliación e intervención nos procesos neuropsicolóxicos implicados na lectura Procesos lectores (perceptivos, lexicales, sintácticos, semánticos)
Avaliación das dificultades lectoras. Como deben ser avaliadas as dificultades lectoras. Instrumentos a utilizar
Intervención nas dificultades lectoras: nivel percetivo, léxico, sintáctico e semántico
Dificultades de aprendizaxe en lectura ou dislexia
Teorías explicativas da dislexia: déficit fonológico, dobre déficit, déficit de automatización
Subtipos dislexicos
Avaliación da dislexia baseada en procesos cognitivos
Programas de intervención para a mellora da dislexia: PREP-L
Dificultades de aprendizaxe en matemáticas ou discalculia

Explicación neurológica, cognitiva e de desenvolvemento
Avaliación da discalculia. Criterios de identificación. Instrumentos adecuados.
Sistema de intervención: PREP-M
Dificultades de aprendizaxe na escritura ou disgrafía
Procesos básicos e dificultades na aprendizaxe da escritura. Explicación desde a psicoloxía cognitiva e a neuropsicología
Avaliación da disgrafía. Identificación das dificultades disgráficas.
Sistema de intervención: intervención nos procesos de produción do texto.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000