Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Máster Universitario en Necesidades Específicas de Apoio Educativo
 Materias
  Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Intelectual
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a natureza cognitiva e neurológica dos procesos implicados na aprendizaxe nas persoas con discapacidade cognitiva
saber
A1
B1
Coñecer as distintas condicións experimentais da intervención sobre aprendizaxe escolar en discapacidade intelectual e/ou trastornos xeneralizados do desenvolvemento.
saber
A3
B2
Ser capaz de elaborar e deseñar programas de instrución e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas e ás necesidades de apoio dos persoas da aprendizaxe.
saber facer
A3
A4
B2
Sintetizar os principais resultados obtidos na aplicación de programas, valorando os resultados como achega ao coñecemento actual
saber
saber facer
A3
A4
A6
B4
Avaliar os resultados dos programas de intervención aplicados a persoas con discapacidade intelectual en termos do coñecemento actual do curso.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
B2
Ser capaz de aplicar e comunicar os seus resultados a situacións de dificultades de aprendizaxe
saber facer
Saber estar / ser
A1
B3
B4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000