Guia docente 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte e Debuxo
 Materias
  Complementos para a Ensinanza do Debuxo
   Contidos
Tema Subtema
Bacharelato (Contidos, metodoloxía de ensinanza e traballo por proxectos no Bacharelato) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB de Debuxo Técnico de Bacharelato.

Metodoloxías e estratexias de traballo na aula de debuxo.

Actividades para Debuxo Técnico de Bacharelato.
ESO (Contidos, metodoloxía de ensinanza e actividades didácticas para Educación Plástica) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB de Educación Plástica da ESO.
Xestión de aula.

Estrutura do centro educativo.

Metodoloxías e estratexias de traballo co alumnado da ESO.

Recursos a disposición do profesorado.

Actividades para Plástica da ESO.

Traballo por proxectos.

Aproveitamento das dinámicas de clase para a educación en valores.
Técnicas e ferramentas para facer presentacións e expresarse en público Manexo de software online para a creación de presentacións.

Estratexias para o uso do encerado dixital interactivo.

Recursos de oratoria.
Redes personais de aprendizaxe; Social Learning e E-learning (Sesión I - Exemplos e fundamentos teóricos) Conectivismo e Social Learning.

Ferramentas para o aprendizaxe en rede.

Preparación de recursos educativos específicos para o intercambio de coñecementos.

Redes sociais como ferramentas educativa.
Ciclos Medios e Formación Profesional Contidos, metodoloxía de ensinanza e estrutura da formación nos Ciclos Medios e a Formación Profesional Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB dos Ciclos Medios e da Formación Profesional.

Metodoloxías e estratexias de traballo nos Ciclos Medios e na Formación Profesional.

Actividades para Ciclos Medios e Formación Profesional.
Debuxo Técnico e Xeometría Dinámica Estratexias e metodoloxías para debuxar nos programas de xeometría dinámica.

Creación de ferramentas para traballar nos sistemas Diédrico, Cónico e Axonométrico.

Definición dos distintos elementos xeométricos a través de lugares xeométricos e macros.

Polígonos regulares, transformacións e relacións xeométricas, curvas e fractais.

Os sistemas de proxección como base dos distintos sistemas de representación.

Xiros, cambios de plano e abatementos.
Relaciones do Diédrico cos outros sistemas de representación.

Historia da Perspectiva Cónica, limitacións do Sistema Cónico, superficies de proxección irregulares e curvas, Estereoscopía.
As ensinanzas artísticas nas Escolas de arte (Contidos, metodoloxía de ensinanza e estrutura da formación nas escolas de arte) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB do Bacharelato de Artes e dos Ciclos de Artísticos.

Metodoloxías e estratexias de traballo no Bacharelato e nos Ciclos Artísticos.

Actividades para Bacharelato e para Ciclos Artísticos.
O álbum ilustrado como instrumento de educación artística, literaria e social. Adaptación de contidos da educación artística e da educación en valores.

Elaboración de actividades para desenvolver co recurso libro-obxecto.

Revisar a bibliografía en relación ao álbum ilustrado, amosando especial atención ao referente á etapa de Secundaria.

Definir e expoñer as características do álbum ilustrado, observando a súas posibilidades como recurso dentro da aula.

Analizar álbumes ilustrados adaptados a cada etapa.

Desenvolver un proceso creativo grupal.
Arte contemporáneo, museo e educación. Contextos non formais da educación artística: museo, galerías...

O/a artista como axente educador.

Experiencias educativas baseada en proxectos colaborativos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000