1. Identificar os problemas relativos á ensinanza e aprendizaxe da Educación Artística e a Cultura Visual
2. Identificar as bases teóricas da Educación Artística como disciplina, os seus diferentes enfoques innovadores e as súas lineas de investigación: finalidades, perspectivas e retos.
3. Estudar casos prácticos que amosen experiencias innovadoras sobre Educación Artística e Cultura Visual na Educación Secundaria.
4. Analizar exemplos de traballos realizados en diferentes ámbitos de investigación: profesorado, alumnado, recursos didácticos, etc., identificando os problemas de investigación, o marco teórico, la metodoloxía de investigación, os resultados obtidos e as conclusións e implicacións.
5. Saber investigar sobre a propia práctica para mellorala e contribuir ao desenvolvemento da calidade da ensinanza.
6. Deseñar estratexias metodolóxicas na ensinanza das Artes Plásticas, a Música e a Cultura Visual.
7. Creación de recursos de apoio á investigación e a docencia para a ensinanza das Artes e a Cultura Visual.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4 A6 A7 A8 A12 A16 A17 A18 A21 A22 A23 A36 A38 A40 A41 A42 A43 A44 A45 A46 A47 A48 A49
|
B1 B2 B3
|