Cartafol/dossier |
Axuda, dentro da aula ou en sesións de titoría, a persoas ou a equipos de traballo, para crear enunciados, interpretalos, determinar o alcance dos mesmos e buscar alternativas de solución a un problema tendo en conta documentación bibliográfica e webgráfica. De igual modo para redactar un traballo e/ou expoñelo na clase cos medios axeitados.
Orientación na elaboración dun portafol de actividades realizadas, de forma que o seu formato poida ter aplicación para facer un portafol de búsqueda de emprego, onde as competencias adquiridas posúen grande importancia. |
40 |
Traballos e proxectos |
Axuda, dentro da aula ou en sesións de titoría, a persoas ou a equipos de traballo, para crear enunciados, interpretalos, determinar o alcance dos mesmos e buscar alternativas de solución a un problema tendo en conta documentación bibliográfica e webgráfica. De igual modo para redactar un traballo e/ou expoñelo na clase cos medios axeitados.
Orientación na elaboración dun portafol de actividades realizadas, de forma que o seu formato poida ter aplicación para facer un portafol de búsqueda de emprego, onde as competencias adquiridas posúen grande importancia. |
40 |
Probas de resposta curta |
Axuda, dentro da aula ou en sesións de titoría, a persoas ou a equipos de traballo, para crear enunciados, interpretalos, determinar o alcance dos mesmos e buscar alternativas de solución a un problema tendo en conta documentación bibliográfica e webgráfica. De igual modo para redactar un traballo e/ou expoñelo na clase cos medios axeitados.
Orientación na elaboración dun portafol de actividades realizadas, de forma que o seu formato poida ter aplicación para facer un portafol de búsqueda de emprego, onde as competencias adquiridas posúen grande importancia. |
20 |
<p>- Para acadar unha avaliación continua positiva, dada a modalidade de ensino presencial do Master, esíxese a todo o alumnado unha asistencia presencial dun mínimo do 80% das sesións (admisible a falta do 20% das horas) ademais da realización e entrega de tarefas ponderables.</p><p>- Os prazos de entrega das actividades, traballos, etc. serán comunicados o primeiro día de clase coa presentación do programa da materia. É necesario respetalos estrictamente para ser cualificados na avaliación continua.</p><p>- O alumnado que non obteña unha avaluación continua positiva sobre os parámetros expostos anteriormente, poderá presentarse a unha proba escrita (data marcada no calendario do mestrado para exames oficiais) sobre todos os contidos traballados. Esta proba estará basada na rigurosidade e profundización dos coñecimentos e competencias acadadas polos alumnos/as na materia e terá una ponderación de 10 puntos (100% de la nota final).</p> |