Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte. Debuxo
 Materias
  Orientación e Función Titorial
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Cartafol/dossier Axuda, dentro da aula ou en sesións de titoría, a persoas ou a equipos de traballo, para crear enunciados, interpretalos, determinar o alcance dos mesmos e buscar alternativas de solución a un problema tendo en conta documentación bibliográfica e webgráfica. De igual modo para redactar un traballo e/ou expoñelo na clase cos medios axeitados.

Orientación na elaboración dun portafol de actividades realizadas, de forma que o seu formato poida ter aplicación para facer un portafol de búsqueda de emprego, onde as competencias adquiridas posúen grande importancia.
40
Traballos e proxectos Axuda, dentro da aula ou en sesións de titoría, a persoas ou a equipos de traballo, para crear enunciados, interpretalos, determinar o alcance dos mesmos e buscar alternativas de solución a un problema tendo en conta documentación bibliográfica e webgráfica. De igual modo para redactar un traballo e/ou expoñelo na clase cos medios axeitados.

Orientación na elaboración dun portafol de actividades realizadas, de forma que o seu formato poida ter aplicación para facer un portafol de búsqueda de emprego, onde as competencias adquiridas posúen grande importancia.
40
Probas de resposta curta Axuda, dentro da aula ou en sesións de titoría, a persoas ou a equipos de traballo, para crear enunciados, interpretalos, determinar o alcance dos mesmos e buscar alternativas de solución a un problema tendo en conta documentación bibliográfica e webgráfica. De igual modo para redactar un traballo e/ou expoñelo na clase cos medios axeitados.

Orientación na elaboración dun portafol de actividades realizadas, de forma que o seu formato poida ter aplicación para facer un portafol de búsqueda de emprego, onde as competencias adquiridas posúen grande importancia.
20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<p>- Para acadar unha avaliación continua positiva, dada a modalidade de ensino presencial do Master, esíxese a todo o&nbsp;alumnado unha asistencia presencial dun mínimo do 80% das sesións (admisible a falta do 20% das horas) ademais da&nbsp;realización e entrega de tarefas ponderables.</p><p>- Os prazos de entrega das actividades, traballos, etc. serán comunicados o primeiro día de clase coa presentación do&nbsp;programa da materia. É necesario respetalos estrictamente para ser cualificados na avaliación continua.</p><p>- O alumnado que non obteña unha avaluación continua positiva sobre os parámetros expostos anteriormente, poderá&nbsp;presentarse a unha proba escrita (data marcada no calendario do mestrado para exames oficiais) sobre todos os contidos&nbsp;traballados. Esta proba estará basada na rigurosidade e profundización dos coñecimentos e competencias acadadas polos&nbsp;alumnos/as na materia e terá una ponderación de 10 puntos (100% de la nota final).</p>
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000