Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte. Debuxo
 Materias
  Orientación e Función Titorial
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1 Comprender os conceptos de orientación e de titoría así como as súas relacións coa función docente. 2 Valorar a importancia da orientación e da titoría no ensino en secundaria. 3 Sensibilizar ó profesorado da necesidade de participar activamente na orientación e titoría sistemática dos seus alumnos/as. 4 Coñecer as principais referencias lexislativas relacionadas coa orientación e a tutoría 5 Comprender a organización e a estructura do Plan de Acción Titorial para un centro de enseñanza. 6 Delimitar as funcións, tarefas, contidos e destinatarios da intervención titorial. 7 Coñecer algunhas técnicas e instrumentos de traballo a empregar na realización da labor titorial. 8 Informar e asesorar ás familias respecto do proceso de ensiño-aprendizaxe dos seus fillos así como a orientación persoal, académica e profesional que precisen.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A5
A7
A11
A12
A13
A14
A15
A22
A27
A28
A49
Competencias da materia (xenéricas e específicas) 1 Coñecer os conceptos e procedimentos básicos do ámbito disciplinar. 2 Dispoñer dunha fundamentación teórica que permita comprender os aspectos sobre os que debe de asentarse a orientación e a función titorial. 3 Construir unha base de coñecementos, actitudes, destrezas e habilidades técnico-profesionais para o desenvolvemento da función titorial. 4 Coñecer e tomar conciencia da lexislación reguladora sobre a orientación e a función titorial. 5 Ser capaz de identificar e aplicar os elementos principais do plan de acción titorial. 6 Ser capaz de traballar en grupo cos membros da comunidade educativa e con equipos interdisciplinares/multidisciplinares. 7 Dispoñer de habilidades sociais e ser capaz de aplicar estratexias para a resolución de conflictos. 8 Ser capaz de abordar e resolver problemas de disciplina na aula. 9 Ser quen de promover e manter a comunicación coa familia e o entorno. 10 Ser capaz de diseñar e aplicar programas de atención ó alumnado e á diversidade, así como de apoio ás familias.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
A9
A11
A15
A16
A17
A25
A30
A49
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000