1 Comprender os conceptos de orientación e de titoría así como as súas relacións coa función docente.
2 Valorar a importancia da orientación e da titoría no ensino en secundaria.
3 Sensibilizar ó profesorado da necesidade de participar activamente na orientación e titoría sistemática dos seus alumnos/as.
4 Coñecer as principais referencias lexislativas relacionadas coa orientación e a tutoría
5 Comprender a organización e a estructura do Plan de Acción Titorial para un centro de
enseñanza.
6 Delimitar as funcións, tarefas, contidos e destinatarios da intervención titorial.
7 Coñecer algunhas técnicas e instrumentos de traballo a empregar na realización da labor titorial.
8 Informar e asesorar ás familias respecto do proceso de ensiño-aprendizaxe dos seus fillos así como a orientación persoal, académica e profesional que precisen. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A5 A7 A11 A12 A13 A14 A15 A22 A27 A28 A49
|
|
Competencias da materia (xenéricas e específicas)
1 Coñecer os conceptos e procedimentos básicos do ámbito disciplinar.
2 Dispoñer dunha fundamentación teórica que permita comprender os aspectos sobre os que debe de asentarse a orientación e a función titorial.
3 Construir unha base de coñecementos, actitudes, destrezas e habilidades técnico-profesionais para o desenvolvemento da función titorial.
4 Coñecer e tomar conciencia da lexislación reguladora sobre a orientación e a función titorial.
5 Ser capaz de identificar e aplicar os elementos principais do plan de acción titorial.
6 Ser capaz de traballar en grupo cos membros da comunidade educativa e con equipos interdisciplinares/multidisciplinares.
7 Dispoñer de habilidades sociais e ser capaz de aplicar estratexias para a resolución de conflictos.
8 Ser capaz de abordar e resolver problemas de disciplina na aula.
9 Ser quen de promover e manter a comunicación coa familia e o entorno.
10 Ser capaz de diseñar e aplicar programas de atención ó alumnado e á diversidade, así como de apoio ás familias.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A9 A11 A15 A16 A17 A25 A30 A49
|
|