Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grado en Educación Primaria
 Resultados de Formación y Aprendizaje


Seleccione A Código Resultados de Formación y Aprendizaje Específicas
  A1 Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos
  A2 Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
  A3 Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar
  A4 Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
  A5 Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes
  A6 Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida
  A7 Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa
  A8 Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas
  A9 Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable
  A10 Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes
  A11 Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural
  A12 Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos
Seleccione B Código Resultados de Formación y Aprendizaje Transversales
  B1 Capacidade de análise e síntese
  B2 Capacidade de organización e planificación
  B3 Comunicación oral y escrita
  B4 Conocimiento de una lengua extranjera
  B5 Conocimientos de informática
  B6 Capacidad de gestión de la información
  B7 Resolución de problemas
  B8 Toma de decisiones
  B9 Trabajo en equipo
  B10 Trabajo en un contexto internacional
  B11 Habilidades en las relaciones interpersonales
  B12 Reconocimiento a la diversidad y la multiculturalidad
  B13 Razonamiento crítico
  B14 Compromiso ético
  B15 Aprendizaje autónomo
  B16 Adaptación a nuevas situaciones
  B17 Creatividad
  B18 Liderazgo
  B19 Conocimiento de otras culturas y costumbres
  B20 Iniciativa y espíritu emprendedor
  B21 Motivación por la calidad
  B22 Sensibilidad hacia temas medioambientales
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000