Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Traballo de Fin de Grao
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
2. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A7
A9
A10
B1
B8
B9
B11
3. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A11
B1
B2
B3
B5
B6
B8
B13
B21
4. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A9
A11
A12
B1
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B12
B14
B21
5. É capaz de avaliar situacións educativas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
6. É capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención educativa o ciclo de primaria e planear de forma negociada unha secuencia de accións e seguir e avaliar o seu desenvolvemento.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B13
B14
B16
B21
7. É capaz de reflexionar sobre o seu comportamento, e ser capaz de modificalo á luz da experiencia e de identificar e someter a revisión os seus propios límites persoais e profesionais.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A5
A6
A7
A9
A10
A12
B1
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B19
B21
8. É capaz de programar o propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obrigacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A8
A9
A10
A12
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B14
B20
B21
9. É capaz de analizar a propia práctica e identificar os seus límites e carencias profesionais, e asumir a responsabilidade da adquisición continuada de coñecementos e destrezas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B8
B9
10. É capaz de utilizar adecuadamente a supervisión e sistematizar a práctica.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
11. É capaz de contribuír á promoción de boas prácticas do mestre participando no desenvolvemento e análise das propostas educativas que se implementan.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B20
B21
12. É capaz de sintetizar información e liñas de razoamento e soster un argumento detallado ao longo do tempo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A7
A12
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B21
13. É capaz de presentar conclusións verbalmente e por escrito, de forma estruturada e adecuada á audiencia para a que sexan preparadas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B13
B14
B15
B16
B21
14. É capaz de elaborar e redactar informes de investigación aplicada á intervención educativa e traballos académicos e profesionais utilizando distintas técnicas, incluídas as derivadas das tecnoloxías da información e a comunicación.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000