Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Actividade física e diversidade na escola
   Recomendacións

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
A linguaxe corporal/P02G110V01928
Xogo na educación infantil/P02G110V01912

Materias que se recomenda ter cursado previamente
Educación: Desenvolvemento motor/P02G110V01202
 
Outros comentarios
Fontes de información Ainscow, M. (2001). Desarrollo de escuelas inclusivas. Ideas, propuestas y experiencias para mejorar las instituciones escolares. Madrid: Narcea. Brownw, N. & France, P. (2001). Hacia una educación Infantil no sexista. Madrid: Morata. Gomez, H. (2009). Educación Física y atención a la diversidad. Madrid: La tierra hoy. Jiménez Martín, P. J. (2008). Manual de estrategias de intervención en actividad física, deporte y valores. Madrid: Síntesis. Lasaga, M.J. & Rodríguez, C. (2006). La coeducación en la Educación Física y el deporte escolar: Liberar Modelos. Sevilla:Wanceulen. Merida, R. (2012). La orientación en educación infantil: una alianza entre los agentes educativos. Madrid:Pirámide. Prades, J. & Oriol, M. (Eds.) (2009). Los retos del multiculturalismo: en el origen de la diversidad. Madrid: Encuentro. Pratt, M. & Soler, S. (2003). Actitudes valores y normas en la educación física. Reflexiones y propuestas didácticas. Barcelona: INDE. Ruiz de Velasco, A. (2011). El juego simbólico. Barcelona:Graó. Sainz de Vicuña, P. (2010). Educar en el aula de 2 años: una propuesta metodológica. Barcelona:Graó. Vieira, A. M. & Martín, M. C. (2000). La atención a la diversidad en educación infantil: los rincones. En V. Tirado et al., Atención a la diversidad, (pp. 67-83). Barcelona:Graó.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000