Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Actividade física e diversidade na escola
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe para a diversidade.
saber
saber facer
A1
A10
B1
B8
B15
B16
2. Ser capaz de utilizar os xogos como medio para promover a comprensión da realidade.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
B1
B12
B14
B22
3. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices que atendan á diversidade
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
B1
B7
B8
B9
B12
B14
B17
B19
B22
4. Coñecer o desenvolvemento psicomotor e deseñar intervencións que atendan á diversidade
saber
saber facer
A2
B1
B8
B15
B16
5. Promover o xogo simbólico e de representación de roles como principal medio de coñecemento da realidade social.
saber facer
A3
B1
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B22
6. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A11
B1
B7
B11
B12
B13
B14
B19
7. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
B1
B14
B15
8. Ser capaz de crear e manter liñas e lazos de comunicación coordinados coas familias para incidir máis eficazmente no proceso educativo
saber facer
Saber estar / ser
B10
B11
B12
B13
B14
B19
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000