Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  A educación física como medio de interdisciplinaridade
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos
saber
saber facer
A1
B1
B2
B6
B12
B13
B14
B22
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber facer
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B21
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar
saber
saber facer
Saber estar / ser
B4
B10
B12
B13
B14
B15
B19
B21
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
saber
saber facer
B1
B2
B3
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B16
B17
B18
B19
B21
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes
saber
saber facer
Saber estar / ser
B1
B7
B8
B11
B12
B16
B17
B19
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida
saber
saber facer
B2
B6
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B21
B22
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa
saber
saber facer
B1
B2
B3
B6
B9
B12
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B20
B21
B22
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas
saber
saber facer
B6
B8
B9
B12
B13
B14
B16
B19
B21
B22
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable
saber
saber facer
Saber estar / ser
B6
B8
B9
B10
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B21
B22
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes
saber
saber facer
B1
B3
B5
B6
B9
B10
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B21
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural
saber
saber facer
B1
B4
B5
B6
B11
B12
B16
B17
B19
B20
B21
B22
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos
saber
saber facer
Saber estar / ser
B1
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000