Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Ética e deontoloxía profesional
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.- Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais
saber facer
Saber estar / ser
A2
B9
B11
B14
2.- Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
A11
B11
B12
B14
B19
3.- Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeneracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social, desenvolvemento sostible.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A8
A9
B1
B2
B12
B14
B16
B19
B22
4.- Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A12
B7
B13
B14
B18
5.- Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos.
saber facer
Saber estar / ser
A10
A12
B8
B14
B16
6.- Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
A9
A10
A11
B1
B2
B3
B6
B13
B15
7.- Capacidade para investigar, analizar, avaliar e utilizar o coñecemento actual.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
A10
A11
B1
B2
B3
B6
B13
B15
8.- Saber distinguir moral e ética. Coñecer os rasgos formais do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados planteaxados á ética como proposta universalizable e as principais metodoloxías seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as difilcultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolucíón de conflictos morais que preocupan a sociedade do noso tempo.
saber
saber facer
B1
B6
B13
9.- Capacidade para recoñecer e analizar criticamente argumentos éticos de nivel básico para recoñecer as cuestións esenciais que subxacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades.
saber
saber facer
B6
B13
B15
10.- Capacidade de afrontar autonomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto a súa propia forma de pensar.
saber facer
Saber estar / ser
B7
B14
B15
B16
B19
11.- Capacidade de recoñecer a relevancia e a utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicacións éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A12
B14
B21
12.- Capacidade de consolidar unha identidade docente ética comprometida coa súa responsabilidade social no contexto educativo
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
A7
A9
A12
B7
B9
B13
B14
B15
B21
13.- Habilidade para xestionar e resolver conflictos, dilemas e problemas éticos vinculados coa tarefa educativa.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A7
A10
A12
B7
B8
B9
B12
B14
B21
14.- Contribuir á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A7
A8
A10
A12
B13
B14
15.- Contribuir á promoción das mellores prácticas da profesión educativa.
saber facer
Saber estar / ser
A7
A10
A12
B14
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000