Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua e literatura: Galego
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B3
Favorecer as capacidades de fala e de escritura
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B3
B11
B13
B15
B16
B17
Coñecer e dominar as técnicas da expresión oral e escrita para mellorar as competencias orais e escritas e, especialmente, para mellorar a redacción de textos académicos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B9
B13
B15
B16
B17
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente en galego
saber facer
A1
A3
B1
B3
B13
B15
B16
B17
Coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B3
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
Coñecer as liñas xerais da historia da lingua galega
saber
A1
A3
B1
B2
B3
B13
B15
Coñecer os rudimentos teóricos para analizar a relación entre lingua e sociedade
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B7
B9
B12
B13
B14
B15
B16
B17
Coñecer a situación lingüística mundial multilingüe e multicultural
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B7
B8
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
Relacionar a situación lingüística de Galicia coa situación lingüística mundial
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
Coñecer a situación legal, a normalización e a normativización do galego
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B7
B8
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
Fomentar a eliminación dos prexuízos lingüísticos tanto da escola como da sociedade
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
Coñecer a tradición oral e o folclore
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B3
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
Adquirir formación literaria
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B7
B8
B13
B15
B17
B21
Comprender o feito literario
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B13
B15
B17
B21
Coñecer os rudimentos do comentario de texto (narrativo e/ou poético)
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B7
B8
B9
B13
B15
B16
B17
B21
Coñecer a historia da literatura galega para saber contextualizar os textos que se comenten
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B7
B8
B13
B14
B15
B16
B17
B21
Aplicar os conceptos lingüísticos e literarios á análise da realidade galega atendendo á súa especificidade
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
B1
B2
B3
B7
B8
B9
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000