Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua francesa e a súa didáctica
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. D1
D3
D4
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. D1
D3
D4
5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua. C50
C51
D1
D3
D4
D13
D17
D20
6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). C50
C51
D1
D3
D4
D12
D20
7. Poder tratar oralmente en francés, con fluidez e seguridade, de temas de interese para estudantes de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. A3
A4
B3
C11
C50
C51
D1
D3
D4
D12
D20
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. C50
C51
D1
D3
D4
D12
D17
D20
D21
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. C51
D1
D3
D4
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. C51
D1
D3
D4
11. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinaria entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos sobre os procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos. B1
B6
C11
C63
D1
D2
D9
D12
D19
12. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. B2
B8
C13
C16
C34
C43
C45
D1
D2
D9
D12
D19
13. Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes. B5
C11
C13
C34
D2
D7
D12
D15
14. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes. B10
C13
C16
C34
D2
D9
D12
D16
D21
15. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación. C43
D1
D3
D4
16. Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, as competencias e estratexias comunicativas. C43
D1
D3
D4
17. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais, e pragmáticas (MECR, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3). C11
C43
C52
D1
18. Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. C43
C51
C63
D1
D3
D4
19. Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira. C43
C45
D1
D4
20. Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativa da lingua estranxeira. A1
A2
A3
A4
C45
C52
D1
D2
D4
21. Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica. A1
A2
A3
A4
C16
C51
C52
C62
C63
C65
D1
D2
D3
D4
D9
22. Ser capaz de presentar novos elementos funcionais, gramaticais e lexicais. C43
C51
C52
C62
C63
C65
D1
D2
D3
D4
D9
23. Saber facilitar a práctica oral na aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos. C43
C52
C62
C63
C65
D1
D2
D3
D4
D9
24. Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas. C43
C52
C62
C63
C65
D1
D2
D4
D9
D21
25. Saber como fomentar a lectura e animar a escribir. C48
D2
D4
26. Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo. C63
C65
D1
D2
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000