Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua francesa e a súa didáctica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e se tratan asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, público, profesional e educativo (MECR, Cadro 5).
saber facer
Saber estar / ser
B3
B11
B12
B19
2. Comprender a idea principal de filmes e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B15
B19
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B12
B15
B19
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B11
B12
B15
B19
5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B7
B10
B11
B12
B15
B16
B19
6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B11
B15
B19
7. Poder tratar oralmente en francés, con fluidez e seguridade, de temas de interese para estudantes de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B12
B15
B19
8. Poder explicar e xjustificar brevemente as súas opinións e proxectos.
saber facer
Saber estar / ser
B4
B10
B11
B12
B15
B19
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B11
B12
B15
B19
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B5
B10
B11
B12
B15
B19
11. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinaria entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos sobre os procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos.
saber
A1
A3
B1
12. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber
saber facer
A2
A3
A4
B2
B4
B9
B11
B14
B16
B17
B18
B19
B21
13. Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes.
saber
saber facer
A3
A5
B7
B9
B14
B18
B21
14. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes.
saber
saber facer
A10
B1
B5
B6
B13
B14
B17
B21
15. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación.
saber
saber facer
A3
B1
B4
B13
16. Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, as competencias e estratexias comunicativas.
saber
saber facer
A3
B1
B2
B4
B6
B13
B19
17. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais, e pragmáticas (MECR, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3).
saber
saber facer
A3
B1
B4
B6
B12
B13
B19
18. Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino.
saber
saber facer
A1
A3
B1
B3
B4
B13
19. Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira.
saber
saber facer
A1
A3
A12
B1
B4
B13
B14
B21
20. Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativa da lingua estranxeira.
saber
saber facer
A1
A2
A3
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B10
B11
B12
B13
B14
B17
B19
B20
B21
21. Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A10
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B12
B13
B14
B17
B19
B21
22. Ser capaz de presentar novos elementos funcionais, gramaticais e lexicais.
saber facer
A2
A3
B2
B3
B4
B5
B6
B14
B15
B17
B21
23. Saber facilitar a práctica oral na aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
B2
B3
B4
B9
B11
B12
B14
B16
B17
B19
B21
24. Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A10
A11
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
B14
B15
B16
B17
B19
B21
25. Saber como fomentar a lectura e animar a escribir.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A10
B2
B3
B4
B9
B11
B14
B15
B17
B19
B21
26. Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo.
saber
saber facer
A2
A3
A10
B1
B2
B4
B5
B8
B9
B13
B14
B17
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000