Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Innovación e investigación didáctica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Durante a realización das tutorías en grupo aténdese ao alumnado segundo os seus perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa tendo en conta a cantidade dos traballos realizados ao longo das sesións eempregando os procedementos de:
Observación (rexistros, listas de control, rúbricas, ect.)
15 A1
A2
A3
A4
A5
B10
B12
C9
C16
C17
Aprendizaxe baseado en proxectos A avaliación céntratase na realización de dous proxectos :
- Elaboración dun proxecto de innovación 15%
- Elaboración dun proxecto de investigación 15%
A calificación dos proxectos farase mediante rúbricas que se faran publicas previamente
30 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C9
C11
C16
C17
C19
C22
C65
C68
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D15
D16
D18
D22
Estudo de casos Mediante o estudio de casos a consecución das competencias explorarase a través de diversas estratexias:
Pola preparación: 10%
Elaboración dunha recensión 5%
15 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C11
C16
C17
C19
C22
C65
C68
D1
D2
D3
D5
D6
D8
D9
D15
D16
D18
Lección maxistral Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Para iso terase en conta a:
- Implicación nas actividades individuais e grupais: 10%
- Cantidade e calidade das aportacións: 10%
20 A1
A2
A3
A4
A5
C7
C9
C11
C17
C19
D1
D2
D3
D7
D8
D9
D15
D16
D18
Resolución de problemas e/ou exercicios Mediante estas probas preténdese constatar a precisión conceptual e terminolóxica dos aspectos relativos a INNOVACIÓN E INVESTIGACIÓN DIDÁCTICA: Neste tipo de exames cada pregunta curta ten unha puntuación individual, a suma destas preguntas reflicte a puntuación do exame. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C7
C9
C11
C16
C17
C19
C22
C65
C68
D1
D2
D6
D7
D8
D15
D16
D18
D22
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
AVALIACIÓN EN 1ª CONVOCATORIA:

Modalidade de avaliación continua:

Para pasar satisfactoriamente a materia recomendase asistir a clase. A puntuación final será a suma das puntuacións obtidas en cada unha das partes, debendo oberterse a puntuación mínima de 5 para aprobar a materia. A semesmo é requisito ter aprobada a proba ou exame (2,5 sobre 5) para poder sumar as puntación do resto das probas e actividades obxecto de avaliación.

Modalidade de avaliación global:
Aquel alumnado que por circunstancias xustificadas non poida asistir regularmente as clases deberá comunicarllo ó profesorado durante o primeiro mes de clase. A avaliación a adoptar con este será realización dunha proba teórica dos contidos da materia (70%) e dun caso práctico (30%).

É probable que se programe algunha actividade de coordinación con outras materias, de xeito tal que a súa avaliación será realizada polos profesores correspondentes. De ser así, comunicarase ao alumnado o primerio mes de clase.

AVALIACIÓN EN 2ª CONVOCATORIA:

O estudantado que non supere as competencias na convocatoria de xanerio (primer cuadimestre) terá que facer a avaliación global no mes de xullo.

As competencias non adquiridas na convocatoria de xanerio (1 periodo) poderán ser recuperaras na convocatoria de xullo. Neste caso, materase a notas das probas/actividades superadas ata esta segunda convocatoria para o estudantado que se acolleu na 1ª convocatoria a modalidade de avaliación continua.

Este documento é unha declaración de intencions sobre o traballo do alumnado na materia, polo que a información aquí contido ten carácter orientativo e pode sufrir lixeiras modificacións derivadas do consenso co grupo clase ou circunstancias.

O enlace onde se poden consultar as datas dos exames é: http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000