Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Didáctica das artes plásticas e visuais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Ter dominio sobre toda clase de imaxes visuais, as obras de Arte, os símbolos e señais visuais; a publicidade e os medios de comunicación de masa, primordialmente visuais; os obxectos, pezas, construccións e edificios que constitúen a cultura material antiga e contemporánea, os fenómenos naturais, as paisaxes e fenómenos naturais, e en xeral todo o visible e tanxible.
saber
A1
B1
B13
B19
2. Comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade das imaxes e produccións visuais.
saber
A2
A3
A8
B3
B6
B10
3. Coñecer a aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula, así como dominar as destrezas e habilidades socias necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia (ECI/3854/2007 y ECI/3857/2007)
saber facer
A2
A5
A10
B9
B11
B17
4. Saber regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 años e de 3-6 años (ECI/3854/2007), e de 6-12 años (ECI/3857/2007)
saber facer
A2
A4
A5
A6
B2
B11
5. Mellorar a capacidade de comprender, ler, visionar, crear e producir os problemas das linguaxes Artísticas visuais.
saber facer
A3
A8
A10
A11
B1
B6
B12
B13
6. Ser capaz de comprender unha ampla variedade de lenguaxes, técnicas e movimentos Artísticos Visuais.
saber
A1
A8
A10
B1
B10
B12
B13
B16
B17
B19
7. Poder producir imaxes, en dúas e tres dimensions, ben estructuradas, con calidade compositiva e detalladas sobre temas e proxectos no ámbito de coñecementos típicos e característicos da Área artística Visual.
saber
A1
A2
A8
A10
A11
A12
B1
B5
B7
B8
B13
B14
B17
B19
B20
B21
8.Coñecer [e evaluar] o currículo escolar das Didácticas da Expresión Artística
saber facer
A1
A2
A6
A8
A10
A11
A12
B1
B2
B6
B8
B9
B11
B13
B16
9. Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativa e cooperativa, e promovelos nos estudantes dende a participación e o esforzo individual
Saber estar / ser
A2
A3
A7
A8
A10
A12
B1
B9
B11
B14
B17
B19
10. Comprender, respetar e promover a diversidade cultural de España e de Europa, e contribuir á planificación e xestión críticas de tal diversidade (2006/962/CE)
Saber estar / ser
A2
A7
A10
A12
B5
B10
B12
B13
B14
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000