Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Aprendizaxe e desenvolvemento da motricidade na educación primaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir recursos e estratexias para a intervención óptima no proceso de aprendizaxe e desenvolvemento motor
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
B1
B3
B5
B6
B7
B8
B9
Comprender o proceso de aprendizaxe e desenvolvemento motor nos alumnos/as de primaria
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A10
B2
B8
B11
B13
Adquirir recursos necesarios para o deseño de tarefas para o desenvolvemento da motricidade dos nenos/as de 6 a 12 anos
saber
saber facer
A1
A3
A5
A6
B15
B18
B21
Interpretar e utilizar os diferentes instrumentos de medida e avaliación dos diferentes componentes da motricidade
saber
saber facer
A1
B1
B2
B9
B17
Desenvolver propostas prácticas de ensino-aprendizaxe propias da materia, adaptando o proceso a diferentes colectivos
saber facer
Saber estar / ser
A1
A5
A6
B15
B21
Ser capaz de reflexionar e desenvolver unha actitude crítica e autónoma na aprendizaxe dos contidos da materia.
saber facer
Saber estar / ser
A8
B11
B13
B20
Adquirir destrezas específicas da docencia na etapa educativa de primaria
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A5
B2
B13
B14
B17
Contribuír ao fomento da educación non sexista e para a paz.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A5
A6
B1
B11
Manexar adecuadamente as técnicas de traballo e as fontes documentais propias da materia.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
A11
B1
B2
B6
B21
Ser capaz de traballar en equipo e desenvolver habilidades de comunicación
saber facer
Saber estar / ser
A2
A10
B3
B9
B11
B18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000