Guia docente 2018_19
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento
   Contidos
Tema Subtema
• As necesidades especificas do apoio educativo Exposición de contidos e discusión guiada.
Traballo dirixido polo profesor/a.
Técnicas grupais participativas.
Resolución de dúbidasdas, consulta e seguimento de traballos.
Probas orais e/ou escritas.
Actividade autónoma do alumno.
• Identificación, prevención e intervención psicoeducativa das dificultades na aprendizaxe escolar durante a educación primaria Exposición de contidos e discusión guiada.
Traballo dirixido polo profesor/a.
Técnicas grupais participativas.
Resolución de dúbidasdas, consulta e seguimento de traballos.
Probas orais e/ou escritas.
Actividade autónoma do alumno.
• Identificación, prevención e intervención psicoeducativa das dificultades na aprendizaxe escolar, asociadas a factores sociais en educación primaria Exposición de contidos e discusión guiada.
Traballo dirixido polo profesor/a.
Técnicas grupais participativas.
Resolución de dúbidasdas, consulta e seguimento de traballos.
Probas orais e/ou escritas.
Actividade autónoma do alumno.
• Identificación, prevención e intervención psicoeducativa dos trastornos do desenvolvemento na educación primaria Exposición de contidos e discusión guiada.
Traballo dirixido polo profesor/a.
Técnicas grupais participativas.
Resolución de dúbidasdas, consulta e seguimento de traballos.
Probas orais e/ou escritas.
Actividade autónoma do alumno.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000