Guia docente 2018_19
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar o contexto da actual sociedade da información e reflexionar sobre a nova contorna social e educativa que xeran as Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), dando lugar á necesidade de adquirir novas competencias persoais e profesionais. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B6
B9
B10
C1
C2
C7
C8
C11
C17
C19
D1
D2
Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías da información e a comunicación na educación primaria. A5
B1
B2
B5
B6
C1
C2
C5
C7
C8
C9
D1
D2
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. A3
A5
B1
B6
C1
C2
C5
C7
C8
C9
C23
D1
D6
Adquirir conceptos teóricos e habilidades prácticas para o emprego de habilidades que faculten ao alumno no manexo e aplicación dos novos medios tecnolóxicos e dixitais na súa formación continuada e o exercicio profesional. A2
A4
A5
B1
B2
B4
B5
B6
B8
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C7
C8
C9
C11
C15
C17
C19
D1
D5
Construír unha base de coñecementos, actitudes e habilidades técnicas útiles para o futuro mestre no desenvolvemento da súa actividade profesional que lle permitan unha axeitada utilización dos recursos tecnolóxicos ao seu alcance, analizando e reflexionando sobre as implicacións que a devandita utilización ten no deseño e desenvolvemento curricular. A2
A5
B1
B2
B5
B6
B9
B11
B12
C1
C2
C5
C7
C8
C11
C15
C17
C19
D1
D2
D5
D14
D15
D22
Ser quen de buscar, seleccionar e avaliar ou deseñar e construír materiais didácticos en soporte tecnolóxico adaptados ás características do alumnado e dos contidos de aprendizaxe, así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos. A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C7
C8
C9
C11
C13
C15
C16
C17
C19
C23
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D22
Identificar puntos fortes e débiles nos materiais dixitais avaliando e determinando as súas posibilidades de integración nos procesos de ensino-aprendizaxe. B1
B2
B10
B12
C9
C16
C23
D1
D14
Integrar os novos medios de comunicación nos procesos de ensino-aprendizaxe. A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C7
C8
C11
C17
C19
C23
D1
D7
D14
D15
D18
D22
Afrontar a produción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadoras axustándose ás necesidades de contornas específicas. A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C5
C6
C7
C8
C9
C11
C13
C15
C16
C17
C19
C23
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D22
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos básicos da formación como docentes, e tomar conciencia de que o ensino é un labor de equipo. A2
A5
B5
B6
B9
C16
D8
D9
D12
D13
D15
Traballar autonomamente, cun posicionamento académico e unha actitude investigadora ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-learning, en particular. A5
B1
B12
C19
C23
D14
D15
D16
D17
D22
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000