Guia docente 2018_19
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Subjects
  Education: Design and development of the primary education curriculum
   Assessment
  Description Qualification Training and Learning Results
Lecturing O alumnado realizará unha proba tipo test para avaliación dos contidos conceptuais (competencias de coñecemento).
Para a avaliación da proba tipo test utilizaráse a formula: Acertos menos (erros / n – 1). Donde n = nº de posibles respostas correctas n= nº de item.
Na convocatoria de xullo o tipo de exame será de preguntas cortas.
40 A3
A5
B1
B11
C8
C11
C17
D1
D14
Project based learning O proxecto final consistirá na presentación dunha unidade didáctica fundamentada a nivel teórico. Este proxecto será presentado o dia do exame oficial da materia.
Este traballo permitirá avaliar os contidos procedimentais.
50 A2
A3
A4
A5
B1
B2
B4
B10
B11
B12
C7
C8
C9
C12
C15
C16
C17
C18
D1
D2
D6
D8
D13
D15
Group tutoring Utilizaranse rexistros observacionais para comprobar a participación do alumnado nos traballlos, a sua implicación nos mesmos e as suas actitudes de colaboración, axuda, reflexión crítica e apoio o labor de equipo (competencias saber ser e saber estar).
Tamén mediante estes rexistros a profesora poderá medir a participación, implicación nos traballos, compromiso, ético, etc.. do alumnado nos traballos grupais.
10 A2
A4
B5
B8
B9
B10
B12
C9
C11
C13
C14
D9
D14
D15
 
Other comments on the Evaluation
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000