Guia docente 2018_19
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Subjects
  Education: Design and development of the primary education curriculum
   Competencies
Code Description
A2
A3
A4
A5
B1 Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos
B2 Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro
B4 Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
B5 Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes
B8 Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas
B9 Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable
B10 Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes
B11 Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural
B12 Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos
C7 Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12
C8 Coñecer os fundamentos da Educación Primaria
C9 Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan
C11 Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula
C12 Abordar e resolver problemas de disciplina
C13 Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais
C14 Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática
C15 Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturales
C16 Deseñar, planificar e evaluar a actividade docente e a aprendizaxe no aula
C17 Coñecer e aplicar experiencias innovadoras en Educación Primaria
C18 Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade
D1
D2
D6 Capacidade de xestión da información
D8 Toma de decisións
D9 Traballo en equipo
D13
D14 Razoamento crítico
D15 Compromiso ético
D16 Aprendizaxe autónoma
D17 Adaptación a novas situacións
D18 Creatividade
D22 Motivación pola calidade
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000