Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Teoría e historia da educación
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Analizar, comprender e avaliar a educación como feito e como acción-intervención desde os marcos teóricos que nos proporcionan tanto a teoría da educación como a historia da educación.
saber
saber facer
A12
B1
B2
B3
B6
B9
B13
B21
2.- Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionaientos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación
saber
A12
B1
B5
B6
B9
B11
B13
B15
3. Desenvolver un coñecemento reflexivo e crítico da educación que permita comprender a complexidade do proceso educativo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
A10
B1
B3
B5
B6
B11
B13
B21
4.- Valorar a acción educativa do mestre de educación Primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagógicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da eduación como desde os procesos históricos que a sustentan.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
A12
B1
B3
B5
B6
B7
B8
B9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000