Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións A consecución das competencias mediante o estudo de casos explorarase a través de diversas estratexias:
-Calidade das contribucións e participación dos estudantes na realización dos casos estudados.
-Traballos relacionados co contido do caso.
-Presentacións orais
10
Sesión maxistral Avaliarase tanto mediante as preguntas que se realicen como mediante informes das actividades propostas. 10
Proxectos A avaliación céntrase na realización do proxecto en si, debendo os estudantes:
-Entregar por equipo o informe escrito do proxecto.
-Expoñer en equipo unha presentación do proxecto ante a profesoras e os compañeiros.
20
Titoría en grupo Durante a realización das titorías en grupo aténdese ao estudante na súa aprendizaxe segundo o seus perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa. 10
Cartafol/dossier O catafol consiste nunha recompilación de información estructurada sobre os contidos traballados en proxectos e estudo de casos. 10
Probas de resposta curta A través desta proba prétendese constatar a precisión conceptual e terminolóxico dos aspectos relativos á materia. 40
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

- De no ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas de novo na convocatoria de xullo.

- Mantéñense os criterios de avaliación especificados nesta guía.

- Convén recordar que é moi importante a asistencia a clase.

 

 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000