Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Subjects
  Education: Fundaments of didactics & organisation in education
   Learning aims
Expected results from this subject Typology Training and Learning Results
Coñecer a lexislación que regula as Escolas de Educación Infantil e primaria e doutros centros, a súa estrutura e os modelos de organización dos centros, servizos e espazos.
know
A1
A3
A9
B1
B6
B8
B13
B21
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto euroipeo e internacional
know
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B18
B20
B21
Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula, no espazo de xogo e noutros espazos comúns e/ou específicos
know
Know How
A1
A2
A3
A4
A5
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B17
B18
B21
Comprender que a dinámica diaria en Educación Infantil e primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente.
know
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B12
B16
B18
B20
B21
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no contorno escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes.
know
A1
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B16
B17
B18
B22
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 anos, 3-6 anos, 6-12 anos; así como noutros eidos nos que desenvolver o traballo docente para o que se está adquirindo cualificación.
know
Know How
Know be
A1
A2
A3
A4
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B17
B18
B21
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións.
know
Know How
Know be
A1
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B14
B17
B18
B20
B21
Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensinanza-aprendizaxe, nas etapas obrigatorias do sistema educativo.
know
Know How
A1
A2
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B17
B18
B21
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado.
know
Know How
A1
A2
A3
A5
A6
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B21
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil e Educación Primaria para aplicalas na aula.
know
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B12
B17
B18
B19
B21
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade.
know
Know How
Know be
A1
A3
A9
A11
A12
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B17
B18
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000