2. O desenvolvemento dos conceptos numéricos.
|
2.1. A aprendizaxe dos conceptos aritméticos.
2.2. Desenvolvemento dos conceptos numéricos.
2.3. O desenvolvemento da capacidade de sumar e restar.
2.4. A representación e o significado dos números.
2.5. Comentario final sobre a Aritmética.
|
4. As magnitudes e a medida.
|
4.1. As magnitudes e a medida.
Adquisición dos conceptos de magnitude e medida. Estadios principais.
4.2. Lonxitude.
4.3. Masa e peso.
4.4. Volume e capacidade.
4.5. Tempo e diñeiro.
4.6. Conclusións sobre magnitude e medida.
|
6. Obxectivos e contidos matemáticos no currículo da educación infantil.
|
6.1. Obxectivos da educación en matemáticas
6.2. Contidos de matemáticas na educación infantil.
6.2. O panorama internacional. Directrices oficiais.
|
8. A actividade matemática na Educación Infantil.
|
8.1. Os problemas. A comunicación. O razoamento. As Conexións.
8.2. Propiedades e relacións de obxectos e coleccións.
8.3. O número.
8.4. Formas, orientación e representación no espazo.
8.5. A medida. |
10. A avaliación en matemáticas. |
10.1. Funcións, fases e intrumentos para a avaliación. |