Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Didáctica das matemáticas para a educación infantil
   Learning aims
Expected results from this subject Typology Training and Learning Results
(*)1. Coñecer as teorías sobre a adquisición e o desenvolvemento das aprendizaxes en matemáticas. 2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes e para o desenvolvemento do pensamento matemático. 3. Coñecer materiais e recursos para o ensino das matemáticas. 4. Adquirir capacidade crítica para analizar as directrices oficiais, en especial os currícula de matemáticas, e para adaptarse a novas situacións. 5. Ser capaz de entender e interpretar situacións de ensinanza/aprendizaxe. 6. Ser capaz de deseñar e desenvolver situacións de aprendizaxe nas que interveñan aspectos das matemáticas. 7. Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados a promover a aprendizaxe mediante actividades que teñan sentido para o alumnado destas idades. 8. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. 9. Ser capaz de promover e avaliar o desenvolvemento do pensamento matemático. 10. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica e a investigación.
know
A1
A2
A3
A4
A6
A10
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B10
B12
B13
B15
B16
B19
B20
B21
(*)2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes e para o desenvolvemento do pensamento matemático.
know
A1
A2
A3
A6
A10
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B10
B12
B13
B15
B16
B17
B19
B20
B21
(*)
know
A2
A3
A7
A9
A11
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B16
B17
B20
B21
(*)
Know How
A1
A3
A9
A10
A12
B1
B2
B6
B8
B10
B12
B13
B14
B15
B16
B20
B21
(*)
Know How
A2
A3
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B7
B8
B10
B12
B13
B15
B16
B20
B21
(*)6. Ser capaz de deseñar e desenvolver situacións de aprendizaxe nas que interveñan aspectos das matemáticas.
Know How
A1
A2
A3
A4
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B13
B15
B16
B17
B21
(*)7. Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados a promover a aprendizaxe mediante actividades que teñan sentido para o alumnado destas idades.
Know How
A1
A2
A3
A4
A7
A9
A11
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B13
B15
B16
B17
B20
B21
B22
(*)8. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
Know How
A1
A2
A3
A4
A5
A7
A9
A10
A11
A12
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B20
B21
B22
(*)9. Ser capaz de promover e avaliar o desenvolvemento do pensamento matemático.
Know How
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B20
B21
(*)10. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica e a investigación.
Know be
A3
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B18
B20
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000