Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Xeografía para mestres
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Presentación do traballo realizado acorde ás pautas propostas.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Adquirir os coñecementos e a comprensión para deseñar e xustificar programacións docentes
- Manexo dos Tics de forma adecuada ás necesidades e niveis da Educación Infantil
15 A1
A3
A4
B2
B3
B11
C29
C36
C39
C41
D1
D2
D3
D6
D7
D9
D13
Estudo previo Asistencia e participación en clase
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Adquirir coñecementos e comprensión dunha área relevante do currículo de Educación Infantil
- Adquirir os coñecementos e a comprensión para deseñar e xustificar programacións docentes
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Ampliar a formación cultural
5 A1
A2
A4
A5
B1
C36
C37
C41
C44
D1
D2
D3
D8
D13
D22
Resolución de problemas Presentación dos traballos realizados na aula (comentarios, reflexións, análises).
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Elaborar e avaliar recursos para o ensino e a aprendizaxe xeográficos
- Manexo dos Tics de forma adecuada ás necesidades e niveis da Educación Infantil
- Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes
10 A1
A3
A4
B11
C24
C29
C36
C41
D1
D2
D3
D6
D9
D13
D15
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas teóricas sobre os conceptos básicos e contidos do temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Adquirir coñecementos e comprensión dunha área relevante do currículo de Educación Infantil
- Adquirir os coñecementos e a comprensión para deseñar e xustificar programacións docentes
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Ampliar a formación cultural
35 A1
A2
A4
A5
B1
C36
C37
C41
C44
D1
D2
D3
D8
D13
D22
Resolución de problemas e/ou exercicios Probas prácticas sobre aspectos tratados no temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Elaborar e avaliar recursos para o ensino e a aprendizaxe xeográficos
- Adquirir os coñecementos e a comprensión para deseñar e xustificar programacións docentes
35 A1
A3
A4
B11
C13
C34
C36
D1
D3
D7
D8
D13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación continua consiste nas probas teóricas e prácticas, os traballos de aula, traballo tutelado e demáis actividades, que serán liberatorias. No exame final (oficial) se farán as partes que queden pendentes, no seu caso. A avaliación global será no exame final (oficial), onde se realizarán ademais todas as actividades de aula non realizadas por quen opte por este tipo de avaliación. Para obter un aprobado na calificación final é CONDICIÓN NECESARIA superar as probas teóricas e prácticas. A realización das demais actividades por si soas, aínda que numericamente permítano, non serásuficiente para conseguir o aprobado final. Da mesma maneira, o aprobado da parte teórico-práctica non bastará para o aprobado final sen a realización e superación das demais actividades

As probas teóricas e prácticas non se compensarán entre si de face á nota final; é preciso aprobar as partes de maneira independente. 

Ás probas parciais teórico-prácticas so se poderán presentar aqueles alumnos que entreguen unha ficha debidamente cuberta dentro do primeiro mes, e que asistan regularmente a clase optando pola evaluación continua. A asistencia ás clases B, para a evaluación continua, é obrigatoria.

Na segunda convocatoria, xullo, e demais convocatorias extraordinarias, deberá facerse un exame global da materia. Non se conservarán as notas de eventuais partes aprobadas. Soamente se conservarán, en caso de haberse realizado na aula, as cualificacións das actividades das clases B. De non realizar estas actividades, deberán realizarse nese exame. 

Todo o alumnado, asista ou non ás aulas, ten dereito a ser avaliado (mediante un exame ou no modo que se estableza na guía docente). As mesmas condicións de avaliación xerais rexen para aqueles alumnos que, por algunha razón, non poidan asistir regularmente a clase.

As datas dos exames poden consultarse na páxina web da Facultade, no enlace http://fcced.uvigo.es/é/docencia/examenes/


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000