Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
A1.- Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos de 0-3 e 0-6.
|
|
A1
|
|
Saber promover a adquisición de hábitos en relación coa autonomía, a liberdade, a aceptación das normas e dos lindes. |
|
A5
|
|
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción cos iguais os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
|
A3 A4
|
|
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan a educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeneracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostible. |
|
A3 A4 A7 A12
|
B1 B14
|
Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as creencias e os movementos sociais e políticos ao longo da historia. |
|
|
B12 B13 B19
|
Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B6 B13 B14 B15
|
Capacidade para investigar, analizar, avaliar e utilizar o coñecemento actual. |
|
|
B1 B6 B8 B15
|
Habilidade básica para defender en público as súas opinións |
|
|
B3 B17 B18 B20
|
Saber distinguir moral e ética, e coñecer os rasgos formais básicos do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados plantexados á ética como proposta normativa universalizable e as principais directrices metodolóxicas seguidas na resolución de controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as dificultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolución de conflictos morais que preocupan á sociedade do noso tempo. |
|
|
B1 B6 B7 B13 B15
|
Capacidade para recoñecer e analizar críticamente argumentos éticos de nivel básico e para recoñecer as cuestións esenciais que subxacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades. |
|
|
B1 B13 B14
|
Capacidade para afrontar autonomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto para a súa propia forma de pensar. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B13 B14 B21 B22
|
Capacidade para recoñecer a relevancia e utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicacións éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A12
|
B14 B21
|
Capacidade de consolidar unha identidade docente ética, comprometida coa súa rresponsabilidade social no contexto educativo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A12
|
B14 B21
|
Habilidade para xestionar e resolver conflictos, dilemas e problemas éticos vinculados á tarefa educativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A11
|
B7 B9 B14 B18
|
Contribuir á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A12
|
B13 B14 B21
|
Contribuir á promoción das melloras prácticas da profesión educativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
B14 B21
|