Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Ética e deontoloxía profesional
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
A1.- Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos de 0-3 e 0-6.
saber
A1
Saber promover a adquisición de hábitos en relación coa autonomía, a liberdade, a aceptación das normas e dos lindes.
saber
saber facer
A5
Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción cos iguais os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual.
saber
saber facer
A3
A4
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan a educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeneracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostible.
saber
saber facer
A3
A4
A7
A12
B1
B14
Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as creencias e os movementos sociais e políticos ao longo da historia.
saber
B12
B13
B19
Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo.
saber facer
Saber estar / ser
B1
B6
B13
B14
B15
Capacidade para investigar, analizar, avaliar e utilizar o coñecemento actual.
saber
saber facer
B1
B6
B8
B15
Habilidade básica para defender en público as súas opinións
saber facer
B3
B17
B18
B20
Saber distinguir moral e ética, e coñecer os rasgos formais básicos do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados plantexados á ética como proposta normativa universalizable e as principais directrices metodolóxicas seguidas na resolución de controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as dificultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolución de conflictos morais que preocupan á sociedade do noso tempo.
saber
B1
B6
B7
B13
B15
Capacidade para recoñecer e analizar críticamente argumentos éticos de nivel básico e para recoñecer as cuestións esenciais que subxacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades.
saber facer
B1
B13
B14
Capacidade para afrontar autonomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto para a súa propia forma de pensar.
saber facer
Saber estar / ser
B13
B14
B21
B22
Capacidade para recoñecer a relevancia e utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicacións éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas.
saber facer
Saber estar / ser
A12
B14
B21
Capacidade de consolidar unha identidade docente ética, comprometida coa súa rresponsabilidade social no contexto educativo.
saber facer
Saber estar / ser
A11
A12
B14
B21
Habilidade para xestionar e resolver conflictos, dilemas e problemas éticos vinculados á tarefa educativa.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A11
B7
B9
B14
B18
Contribuir á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre.
saber facer
Saber estar / ser
A11
A12
B13
B14
B21
Contribuir á promoción das melloras prácticas da profesión educativa.
saber facer
Saber estar / ser
A11
B14
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000