Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe das ciencias sociais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia e participación.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e asimilar os principios básicos das Ciencias Sociais e a contido da área
- Coñecer o currículo escolar das Ciencias Sociais en Primaria
- Comprender o desenvolvemento e a evolución das nocións espaciais, temporais e da historia da arte nos nenos e os problemas que expón a súa aprendizaxe
5 A1
A2
A3
B1
B12
C1
C2
C4
C14
C37
C38
D3
D7
D13
D19
D22
Debate Comentarios de texto, participación en debates, propostas...
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer os fundamentos do currículo desta etapa
- Coñecer as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes sobre o medio social
- Coñecer as estratexias didácticas para desenvolver as nocións espazo-temporais
- Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia
20 A2
A3
A4
B3
B11
C12
C23
C24
C29
C30
C36
C39
D2
D6
D9
D15
Traballo tutelado Realización en grupo da Unidade Didáctica seleccionada.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Elaborar propostas didácticas en relación coa aprendizaxe do medio social na Educación Infantil
- Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados
18 A2
A3
A4
B3
B11
C12
C23
C24
C29
C30
C36
C39
D2
D6
D9
D15
Exame de preguntas de desenvolvemento Unha proba teórica sobre os conceptos básicos e contidos do temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer os fundamentos do currículo desta etapa
- Coñecer as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes sobre o medio social
- Coñecer as estratexias didácticas para desenvolver as nocións espazo-temporais
- Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia
40 A1
A2
A3
B1
B12
C1
C2
C4
C14
C37
C38
D3
D7
D13
D19
D22
Presentación Presentación e defensa da Unidade Didáctica Seleccionada.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Elaborar propostas didácticas en relación coa aprendizaxe do medio social na Educación Infantil
- Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados
17 A2
A3
A4
B3
B11
C12
C23
C24
C29
C30
C36
C39
D2
D6
D9
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para aprobar a materia na primeira
convocatoria (abril-maio), a avaliación continua consistirá en superar 
unha proba teórica sobre os conceptos básicos e os contidos do temario (exame
final), así como realizar os traballos de aula e tutelados propostos. A
avaliación global consistirá no exame final oficial (proba teórica) e na
realización dos mesmos traballos de aula e tutelados correspondentes (débese
falar a comezos do semestre coa docente). As notas das actividades das clases B, e a nota
da Unidade Didáctica, no caso de que se realizasen na aula, se conservarán na
segunda convocatoria (xullo) e nas convocatorias extraordinarias. Quen non as
realizou deberá facelas para superar a materia. A superación da proba teórica é
condición indispensable para superar a materia. De non superar a materia na
primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na
convocatoria de xullo. As datas dos exames poden consultarse na páxiina
web da Facultade, no enlace http://fcced.uvigo.es/é/docencia/examenes/

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000