Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
   Contidos
Tema Subtema
Didáctica da expresión plástica: Introducción xeral Perspectivas dende onde abordar a didáctica da plástica
O docente
Evolución histórica do concepto arte
¿Qué predica o curriculum de educación infantil? A Área de Expresión Plástica. Obxectivos, contidos, metodoloxía, avaliación
Proxecto de Traballo: Narrativas Autobiográficas en torno a Arte, a Mestr@ e a Infancia
Elementos básicos da linguaxe plástica I O punto
A liña
O plano
Elementos básicos da linguaxe plástica II Cor
Textura
Composición
Teorías e Investigacións sobre o desenrolo creativo do nen@: A linguaxe plástica infantil Revisión dos antigos modelos dos estadios de: P. Luquet, P. Piaget, V. Lowenfeld, R. Arnheim, R.Kellog...
Investigacións actuais dende o socioconstructivismo crítico
O concepto creatividade Mitos sobre a creatividade
Definición de creatividade
O papel da imaxinación na creación
Pensamento converxente vs. pensamiento diverxente
Teoría das intelixencias múltiples de Gardner
Debuxar co lado dereito do cerebro
Traballo por proxectos e traballo colaborativo no contexto da plástica: novos linguaxes artísticos, novas metodoloxías docentes Mitos sobre a creatividade
Definición de creatividade
O papel da imaxinación na creación
Pensamento converxente vs. pensamiento diverxente
Teoría das intelixencias múltiples de H. Gardner
Debuxar co lado dereito do cerebro
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000