Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características psicoevolutivas da linguaxe plástica infantil. Potenciar a partir da teoría do coñecemento as características do desenvolvemento da educación plástica.
saber
saber facer
A1
B1
B2
B5
B7
B9
B11
B13
B17
B20
Coñecer as características xerais da linguaxe visual e os aspectos fundamentais da súa sintaxe e semántica. Saber concretar e transmitir todas as características da linguaxe plástica así como estimular a aprendizaxe mediante métodos didácticos adecuados.
saber
saber facer
A1
A2
A3
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B17
B18
Identificar recursos e metodoloxía propios das artes plásticas. Saber recoñecer os distintos métodos adecuados a cada técnica para unha expresión plástica favorable así como utilizar os distintos recursos idóneos para a execución da obra na súa dimensión estética.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A5
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B17
B21
Valorar os fundamentos e ámbitos de actuación das distintas formas de expresión artística, así como o patrimonio artístico.
saber
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
B8
B12
B13
B15
B16
B19
B21
Facilitar a representación a través das linguaxes plásticas e visuais. Profundización da técnica das distintas linguaxes plásticas e métodos para transmitir os coñecementos ao alumnado. Propor recursos para a expresión artística mediante elementos plásticos e estéticos.
saber facer
A2
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B17
B18
Potenciar e estimular a apreciación e a valoración de cualidades artísticas e visuais. Promover metodoloxías para facer que a apreciación estética sexa máis alcanzable ao alumnado.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A9
A11
B1
B2
B5
B7
B8
B12
B13
B16
B17
B18
B21
Mellorar a capacidade de comprender, ler, visionar, crear e producir os problemas das linguaxes artísticas visuais.
saber facer
A3
A8
A10
A11
B1
B6
B12
B13
Poder producir imaxes en dúas e tres dimensións, ben estruturadas, con calidade compositiva e detalladas sobre temas e proxectos no ámbito de coñecementos típicos e característicos da área Artística Visual.
saber
saber facer
A1
A2
A8
A10
A11
A12
B1
B5
B7
B8
B13
B14
B17
B19
B20
B21
Coñecer e avaliar o currículo escolar das Didácticas da Expresión Artística
saber
A1
A2
A6
A8
A10
A11
A12
B1
B2
B6
B8
B9
B11
B13
Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual.
saber
Saber estar / ser
A2
A3
A8
A10
A12
B1
B9
B11
B14
B15
B19
Ter dominio sobre toda clase de imaxes visuais; as obras de arte, os símbolos e sinais visuais, a publicidade e os medios de comunicación de masa. Os obxectos, as puezas, construcións e edificios que constitúen a cultura material antiga e contemporanea. Os fenómenos naturais, as paisaxes. En xeral todo o visible e tanxible.
saber
A1
B1
B13
B19
Comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade das imaxes e producións visuais.
saber
A2
A3
A8
B3
B6
B10
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000