Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer as características psicoevolutivas da linguaxe plástica infantil. Potenciar a partir da teoría do coñecemento as características do desenvolvemento da educación plástica. |
|
A1
|
B1 B2 B5 B7 B9 B11 B13 B17 B20
|
Coñecer as características xerais da linguaxe visual e os aspectos fundamentais da súa sintaxe e semántica. Saber concretar e transmitir todas as características da linguaxe plástica así como estimular a aprendizaxe mediante métodos didácticos adecuados. |
|
A1 A2 A3
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B17 B18
|
Identificar recursos e metodoloxía propios das artes plásticas. Saber recoñecer os distintos métodos adecuados a cada técnica para unha expresión plástica favorable así como utilizar os distintos recursos idóneos para a execución da obra na súa dimensión estética. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A5
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B11 B13 B17 B21
|
Valorar os fundamentos e ámbitos de actuación das distintas formas de expresión artística, así como o patrimonio artístico. |
|
A1 A2 A3 A4
|
B8 B12 B13 B15 B16 B19 B21
|
Facilitar a representación a través das linguaxes plásticas e visuais. Profundización da técnica das distintas linguaxes plásticas e métodos para transmitir os coñecementos ao alumnado. Propor recursos para a expresión artística mediante elementos plásticos e estéticos. |
|
A2
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B17 B18
|
Potenciar e estimular a apreciación e a valoración de cualidades artísticas e visuais. Promover metodoloxías para facer que a apreciación estética sexa máis alcanzable ao alumnado. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A9 A11
|
B1 B2 B5 B7 B8 B12 B13 B16 B17 B18 B21
|
Mellorar a capacidade de comprender, ler, visionar, crear e producir os problemas das linguaxes artísticas visuais. |
|
A3 A8 A10 A11
|
B1 B6 B12 B13
|
Poder producir imaxes en dúas e tres dimensións, ben estruturadas, con calidade compositiva e detalladas sobre temas e proxectos no ámbito de coñecementos típicos e característicos da área Artística Visual. |
|
A1 A2 A8 A10 A11 A12
|
B1 B5 B7 B8 B13 B14 B17 B19 B20 B21
|
Coñecer e avaliar o currículo escolar das Didácticas da Expresión Artística |
|
A1 A2 A6 A8 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B8 B9 B11 B13
|
Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual. |
|
A2 A3 A8 A10 A12
|
B1 B9 B11 B14 B15 B19
|
Ter dominio sobre toda clase de imaxes visuais; as obras de arte, os símbolos e sinais visuais, a publicidade e os medios de comunicación de masa. Os obxectos, as puezas, construcións e edificios que constitúen a cultura material antiga e contemporanea. Os fenómenos naturais, as paisaxes. En xeral todo o visible e tanxible. |
|
A1
|
B1 B13 B19
|
Comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade das imaxes e producións visuais. |
|
A2 A3 A8
|
B3 B6 B10
|