Educational guide 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D3
D4
D6
D8
D11
D12
D14
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovelo entre o alumnado. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D17
D19
3. Xestionar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. B7
B10
B11
C37
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. B2
B3
B4
B5
B10
C37
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D17
D18
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. A3
C42
D1
D2
D3
D4
D6
D9
D12
D13
D15
D19
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. B2
B3
C42
C43
C51
C53
D1
D2
D3
D4
D6
D13
D15
7. Comprender os principios básicos da lingua como comunicación. C42
C51
C53
D1
D2
D3
D4
D6
D9
D12
D13
D14
D15
D19
8. Manexar os conceptos básicos do enfoque comunicativo por tarefas e competencias. B2
B3
B7
B11
C42
C53
D1
D2
D4
D6
D9
D11
D12
D13
D19
9. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais e pragmáticas. A3
A4
A5
B2
B3
B5
B10
C42
C43
C53
D1
D3
D4
D6
D10
D11
D12
D13
D19
10. Diferenciar entre as actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral e comprensión oral) adecuadas ao nivel B1 do Marco Europeo Común de Referencia para a Aprendizaxe das Linguas (MECR). A3
A4
A5
C37
C43
D1
D3
D4
D7
D11
D12
D13
D19
11. Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
12. Ser capaz de levar a cabo distintos tipos de avaliación. A3
A4
A5
B2
B3
B5
B7
B9
B11
B12
C42
C43
C51
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D13
D14
D15
D19
D21
13. Coñecer o currículo da lingua estranxeira na Educación Infantil. A3
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C42
C43
C51
C53
C61
D1
D3
D4
D13
D14
D15
D21
14. Identificar os tipos de actividades comunicativas (interacción oral, expresión oral e comprensión oral) no ámbito persoal. D1
D2
D3
D4
D11
D12
D13
D19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000