Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e se tratan asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, e educativo. |
|
|
B1 B3 B4 B7 B13
|
Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara. |
|
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. |
|
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. |
|
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
Saber desenvolverse en case todas as situacións que se presentan cando se viaxa a onde se fala esa lingua. |
|
|
B3 B4 B6 B7 B12 B16 B19
|
Poder participar espontaneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
|
|
B3 B4 B6 B11
|
Poder tratar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2
|
B3 B4 B6
|
Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
|
|
B1 B3 B4 B13 B17
|
Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. |
|
|
B1 B2 B3 B4 B6 B13 B17
|
Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
B1 B3 B4 B13
|
Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben estruturados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. |
|
|
B1 B2 B3 B4 B6 B11 B17
|
Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
B1 B9 B15
|
Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
B4 B15 B19
|
Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis. |
|
|
B4 B12 B14 B19
|