Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Francés
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe baseado en proxectos Ao longo do curso o alumnado deberá realizar catro proxectos grupais relacionados cos contidos de lingua francesa da materia. Cada proxecto será presentado oralmente na aula e entregado na plataforma de aprendizaxe. Os grupos disporán de dez minutos para expor o seu proxecto en lingua francesa e poderán usar os medios técnicos que a facultade pon ao seu dispor. As exposicións serán avaliadas polo profesor segundo unha grade de avaliación cuxos criterios e baremo poderán ser consultados na plataforma de aprendizaxe. En calquera caso, os grupos serán creados aleatoriamente polo profesor. Para poder ser avaliado na primeira convocatoria, o alumnado deberá realizar todos os proxectos propostos nos prazos e condicións acordados coa clase. 20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Aprendizaxe baseado en proxectos Ao longo do curso o alumnado deberá realizar catro proxectos grupais relacionados cos contidos de lingua francesa da materia. Cada proxecto será presentado oralmente na aula e entregado na plataforma de aprendizaxe. Os grupos disporán de dez minutos para expor o seu proxecto en lingua francesa e poderán usar os medios técnicos que a facultade pon ao seu dispor. As exposicións serán avaliadas polo profesor segundo unha grade de avaliación cuxos criterios e baremo poderán ser consultados na plataforma de aprendizaxe. En calquera caso, os grupos serán creados aleatoriamente polo profesor. Para poder ser avaliado na primeira convocatoria, o alumnado deberá realizar todos os proxectos propostos nos prazos e condicións acordados coa clase. 20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Aprendizaxe baseado en proxectos Ao longo do curso o alumnado deberá realizar catro proxectos grupais relacionados cos contidos de lingua francesa da materia. Cada proxecto será presentado oralmente na aula e entregado na plataforma de aprendizaxe. Os grupos disporán de dez minutos para expor o seu proxecto en lingua francesa e poderán usar os medios técnicos que a facultade pon ao seu dispor. As exposicións serán avaliadas polo profesor segundo unha grade de avaliación cuxos criterios e baremo poderán ser consultados na plataforma de aprendizaxe. En calquera caso, os grupos serán creados aleatoriamente polo profesor. Para poder ser avaliado na primeira convocatoria, o alumnado deberá realizar todos os proxectos propostos nos prazos e condicións acordados coa clase. 20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Aprendizaxe baseado en proxectos Ao longo do curso o alumnado deberá realizar catro proxectos grupais relacionados cos contidos de lingua francesa da materia. Cada proxecto será presentado oralmente na aula e entregado na plataforma de aprendizaxe. Os grupos disporán de dez minutos para expor o seu proxecto en lingua francesa e poderán usar os medios técnicos que a facultade pon ao seu dispor. As exposicións serán avaliadas polo profesor segundo unha grade de avaliación cuxos criterios e baremo poderán ser consultados na plataforma de aprendizaxe. En calquera caso, os grupos serán creados aleatoriamente polo profesor. Para poder ser avaliado na primeira convocatoria, o alumnado deberá realizar todos os proxectos propostos nos prazos e condicións acordados coa clase 20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Resolución de problemas Ao longo do curso, o profesor proporá un mínimo de dez desafíos voluntarios e, tras a súa avaliación, outorgará ao alumnado distincións cun determinado valor sobre a nota final. As instrucións dos desafíos, o seu valor na cualificación final e os criterios da súa concesión estarán detallados na plataforma de aprendizaxe. 20 C43
C44
C45
C46
C48
C49
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D10
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D19
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
As datas e os prazos das avaliacións estarán expostas desde o inicio do curso plataforma de aprendizaxe e na web da facultade.

Avaliación en primeira convocatoria

Avaliación continua

O alumnado deberá realizar e expor en francés todos os proxectos propostos polo profesor. A nota final calcularase a partir da suma das notas obtidas en cada proxecto obrigatorio e cada desafío voluntario. Cada proxecto valerá un máximo de dous puntos sobre a nota final e cada desafío voluntario un máximo de 0,2 puntos.

Avaliación global

O alumnado que non puider ou non desexar facer a avaliación continua deberá solicitar ao profesor facer a avaliación global ao longo do primeiro mes de aulas. A avaliación global consistirá na realización dun exame escrito sobre o 100% dos contidos da materia. O exame realizarase na data oficial fixada polo centro e o alumnado deberá realizar unha proba de avaliación das competencias de comprensión oral e escrita (cada unha delas contará un máximo de 2 puntos), así como de expresión escrita. Nese día, o alumnado deberá realizar tamén outra proba de expresión oral. As probas de expresión avaliaranse, cada unha delas, de 0 a 3 puntos seguindo unha grella de avaliación cuxos criterios e baremo se fixarán na clase. A suma destas catro probas constituirá o 100% da nota final da materia. Para poder ser avaliado, o alumnado deberá realizar estas catro probas na data estabelecida polo centro. 

Alumnado con necesidades educativas especiais (NEE)

O alumnado que presentar necesidades educativas especiais por dificultades específicas de aprendizaxe poderá ser obxecto dunha adaptación do sistema de avaliación. Esta adaptación, deseñada entre o profesor e o alumnado implicado, procurará garantir o recurso a todos os medios necesarios para que o alumnado con NEE poida demostrar a consecución dos obxectivos da materia.

Avaliación en segunda convocatoria

O alumnado que non concorrer a ningunha avaliación (continua ou global) en primeira convocatoria será avaliado como non presentado. Para quen non superar a materia na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas en segunda convocatoria. Non se terá en conta en ningún caso o traballo realizado na primeira convocatoria.

Para a segunda convocatoria e na data oficial fixada polo centro, o alumnado deberá realizar unha proba de avaliación das competencias de comprensión oral e escrita (cada unha delas contará un máximo de 2 puntos), así como de expresión escrita. Nese día, o alumnado deberá realizar tamén outra proba de expresión oral. As probas de expresión avaliaranse, cada unha delas, de 0 a 3 puntos seguindo unha grella de avaliación cuxos criterios e baremo se fixarán na clase. A suma destas catro probas constituirá o 100% da nota final da materia. Para poder ser avaliado en segunda convocatoria, o alumnado deberá realizar estas catro probas na data estabelecida polo centro.

Linguas de traballo 

As linguas de traballo da materia serán o francés, o galego, o castelán e excepcionalmente o inglés. O profesor comunicarase co alumnado en todo momento, tanto por oral como por escrito, preferentemente en lingua francesa. Sempre que o profesor non dea outras indicacións, alumnado poderá empregar calquera das linguas de traballo. Porén, o esforzo por usar o francés será tido en conta positivamente na avaliación final. Os enunciados dos exames estarán redactados unicamente en lingua francesa. O alumnado de programas de mobilidade internacional poderán recibir apoio en lingua inglesa mediante pedido. 

Fica prohibida a utilización do tradutor automático en calquera actividade de aprendizaxe ou na comunicación co profesor. O uso repetido da tradución automática nun proxecto ou nun exame poderá supor a invalidación dos mesmos.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000