Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grado en Educación Infantil
 Subjects
  Foreign Language 1: French
   Expected results from this subject
Expected results from this subject Training and Learning Results
2. Understand the main point of movies and many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal or professional interest when the delivery is relatively slow and clear B7
C29
C41
C48
C49
C52
C57
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D10
D11
D15
D16
D17
3. Comprise texts writings drafted in a tongue of usual and daily use or related with the work. C29
C41
C43
C44
C48
C57
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D15
D16
D19
(*)4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. C43
C44
C48
D1
D3
D4
D6
D7
D10
D11
D15
D16
D19
(*)5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa a onde se fala esa lingua. C28
C43
C44
C48
C49
C52
D3
D4
D6
D7
D8
D10
D11
D12
D16
D19
(*)6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). C6
C29
C43
C44
C48
C49
C52
C57
D3
D4
D6
D11
(*)7. Poder tratar oralmente en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. C43
C44
C48
C49
C52
C57
D3
D4
D6
D7
D8
(*)8. Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. C43
C44
C48
C49
C57
D1
D3
D4
D13
D17
(*)9. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. C6
C43
C44
C48
C49
C57
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D13
D17
(*)10. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. C43
C44
C48
C49
C57
D1
D3
D4
D7
D8
D9
D13
D17
(*)11. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben estruturados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. C43
C44
C48
C49
C57
D1
D2
D3
D4
D6
D11
D17
(*)12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C45
C46
C47
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D8
D9
D15
D17
D18
D20
D21
D22
(*)13. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. B7
B12
C8
C13
C21
C63
C64
C66
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D9
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
(*)14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexábeis nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C46
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D4
D8
D9
D12
D13
D14
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000