Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe das ciencias da natureza
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacidade para analizar criticamente a fundamentación, lexislación, obxectivos, metodoloxía e avaliación da área de Coñecemento do entorno e interacción co mundo na Educación Infantil desde un enfoque globalizador. A3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D1
D6
D8
D10
D13
D14
Capacidade para comprender a complexidade dos procesos educativos das ciencias experimentais na E. Infantil partindo das experiencias previas do alumnado desta etapa educativa. A3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D2
D7
D8
D9
D13
D16
D17
Capacidade para comprender a construción do coñecemento científico e da ciencia escolar. A3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D1
D6
D7
D13
D14
D15
D22
Capacidade para relacionar fundamentación, obxectivos, metodoloxía e avaliación das aprendizaxes do ensino das ciencias na Educación Infantil desde un enfoque globalizado. A2
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D1
D2
D7
D8
D13
D15
Capacidade para utilizar e elaborar recursos didácticos en soporte papel e dixital para o ensino das ciencias na Educación Infantil. A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Capacidade para realizar actividades experimentais na aula-laboratorio e na contorna. A2
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D16
D17
D18
D20
D21
D22
Capacidade para utilizar a Internet e os medios de comunicación social (prensa impresa, dixital e TV) como fontes de recursos multimedia e deseñar actividades de aula - laboratorio. A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
D1
D2
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D20
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000