Educational guide 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Presentación Estas poden ser tanto do profesor como do alumnado, onde se expoñen os aspectos fundamentais do tema
Lección maxistral Estas clases son principalmente as do grupo A, nas que o profesor vai expondo a materia, a través de presentacións, preguntas,...
Resolución de problemas Estes poderán realizarse tanto nas clases de tipo A, B ou C, onde o profesor expón un problema e o alumnado busca alternativas de solución
Traballo tutelado A cada grupo de alumnos presentaráselle unha necesidade educativa do alumnado de educación infantil, a partir da mesma buscará actividades para desenvolver na aula, co fin de favorecer o desenvolvemento integral do alumnado así como as pautas necesarias para asesora á familia.
Estudo de casos Preséntanselle diferentes exemplos reais acontecidos con alumnado de educación infantil en relación ós trastornos de desenvolvemento e da conducta, a través dos cales se verán métodos e técnicas de traballo na aula con cada un destes casos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000