Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Contidos
Tema Subtema
Marcos e concepcións teóricas referentes aos trastornos do desenvolvemento e da conduta na idade infantil - Paradigmas fundamentais da psicoloxía infantil.
- Desenvolvemento psicolóxico normal e anormal.
- Factores que inflúen no desenvolvemento.
- Clasificacións internacionais.
- Conceptos básicos
Identificación dos trastornos do desenvolvemento na etapa infantil - Trastornos do Espectro Autista (TEA)
- Discpacidad Intelectual
- Trastornos da comunicación
- Déficits sensoriais
- Discapacidade motora
- Outras alteracións do desenvolvemento
Intervención psicoeductiva nos trastornos do desenvolvemento e da conducta durante a educación infantil - Elaboración de programas e actividades
- Medidas de atención á diversidade recollidas na lexislación vixente
- Pautas para as familias e implicacións nas actividades de reforzo
Identificación dos trastornos de conduta e outras alteracións na etapa infantil - Trastorno por déficit de atención con hiperactividade (TDAH)
- Negativismo desafiente e condutas disociais
- Acoso escolar
- Trastornos do sono
- Trastornos da alimentación
- Trastornos psicomotores
- Trastornos da ansiedade e do pánico
- A depresión infantil
- As fobias
- Condutas suicidas
- Trastorno bipolar
- A timidez na infancia
- Trastornos por estrés postraumático
- Outros
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000